Τοπικές Ειδήσεις

Η ΡΟΔΑ αναγκάστηκε να περικόψει τα μισά δρομολόγια των λεωφορείων της!

Οι πολύ αυστηροί περιορισμοί μετά την ένταξη της Ρόδου στο… ‘βαθύ κόκκινο’, είχαν άμεση συνέπεια και στη δραματική περικοπή των δρομολογίων της ΔΕΣ ΡΟΔΑ.
Οι επιβάτες που προσπαθούν να ταξιδέψουν από τα χωριά της δυτικής πλευράς προς το κέντρο της πόλης της Ρόδου και τούμπαλιν (ή προς το αεροδρόμιο) ήρθαν, αντιμέτωποι με την ξαφνική απόφαση της δημοτικής επιχείρησης να περικόψει δρομολόγια αναμένοντας στην στάση σχεδόν… δύο ώρες!
Σύμφωνα με διευκρινίσεις στις οποίες προέβη, με δηλώσεις του προς την «δ», ο πρόεδρος της ΡΟΔΑ κ. Δ.Τσίκκης, στην σχετική απόφαση της περικοπής των δρομολογίων, συνέβαλαν αφενός τα αυστηρά μέτρα λόγω της έξαρσης των κρουσμάτων του κορωνοϊού στο νησί μας και αφετέρου, το κλείσιμο των σχολείων, καθώς οι μαθητές δεν μετακινούνται χρησιμοποιώντας λεωφορεία.
«Δυστυχώς, η ένταξη της Ρόδου στο ‘βαθύ κόκκινο’ είχε ως συνέπεια να περιορίσουν οι συμπολίτες μας τις μετακινήσεις τους.
Το αποτέλεσμα ήταν ότι τα λεωφορεία εκτελούσαν δρομολόγια, σχεδόν άδεια: ενδεικτικά αναφέρω πως στην πόλη της Ρόδου, εκδίδαμε τριάντα εισιτήρια την ημέρα ενώ από την πρώτη ημέρα της εφαρμογής των αυστηρών μέτρων, πέσαμε στα τρία ή τέσσερα εισιτήρια. Η ΡΟΔΑ εξακολουθεί να έχει σε καθημερινή βάση δεκαέξι δρομολόγια στην πόλη της Ρόδου. Καταλαβαίνετε ότι όποιος θέλει να μετακινηθεί, θα πρέπει να προσαρμοστεί στα νέα ωράρια των λεωφορείων. Δυστυχώς, με την κατάσταση όπως έχει δημιουργηθεί δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι περισσότερο…», όπως είπε.
Στη διαδρομή από την αφετηρία που βρίσκεται στο κέντρο της πόλης της Ρόδου μέχρι το αεροδρόμιο και το Παραδείσι, υπάρχουν 13 δρομολόγια για την εξυπηρέτηση του επιβατηκού κοινού.
Υπάρχουν ωστόσο δρομολόγια που έχουν μεταξύ τους διαφορά είκοσι – εικοσιπέντε λεπτών και άλλα που απέχουν μεταξύ τους, μιάμιση έως δύο ώρες!
Υπάρχουν πάρα πολλοί συμπολίτες μας που επιλέγουν το λεωφορείο για να μετακινηθούν, είτε για να μεταβούν προς το κέντρο της πόλης, είτε για την εργασία τους, είτε για άλλους λόγους.
«Εμείς ως διοίκηση, προσπαθούμε να κάνουμε διορθωτικές κινήσεις αλλά καταλαβαίνετε ότι σε τέτοιες συνθήκες, δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι παραπάνω –μέχρι να βγούμε από τους αυστηρούς περιορισμούς».
Σε κάθε περίπτωση, οι επιβάτες θα πρέπει να ενημερώνονται από τα κεντρικά γραφεία της δημοτικής επιχείρησης πριν αποφασίσουν να χρησιμοποιήσουν το λεωφορείο της γραμμής ή μέσω της ιστοσελίδας της ΡΟΔΑ -διότι είναι αβέβαιο πότε θα φτάσουν στον προορισμό τους, παρά το γεγονός πως δεν υπάρχει μεγάλη κυκλοφορία ούτε, βέβαια και συνωστισμός. Σημειώνεται πως η διοίκηση της ΡΟΔΑ, ζήτησε και έλαβε οικονομική ενίσχυση από τον Δήμο Ρόδου πέρσι, λόγω της κρίσης που δημιούργησε η πανδημία του κορωνοϊού στο νησί και λόγω της πολύ κακής οικονομικής της κατάστασης –από τον Μάρτιο έως τον Νοέμβριο του 2020 (για μισθοδοσία, καύσιμα και συντήρηση οχημάτων).
Θυμίζουμε ότι η ΔΕΣ ΡΟΔΑ, είναι δημοτική επιχείρηση, κοινωφελούς σκοπού η οποία λειτουργεί με αντίτιμο.
Λόγω της τωρινής κατάστασης, προχώρησε σε νέο αίτημα προς το Δήμο Ρόδου για επιχορήγηση ύψους 500.000 ευρώ, σε πρώτη φάση, προκειμένου να καλύψει τις τρέχουσες ανάγκες της (μισθούς, καύσιμα κ.λπ) του πρώτου τριμήνου του 2021. Το αίτημα θα έρθει προς έγκριση στο δημοτικό συμβούλιο.
Κατά τα άλλα, η διοίκηση της δημοτικής επιχείρησης διαβεβαίωσε το κοινό ότι είναι έτοιμη για το καλοκαίρι ενώ προμηθεύτηκε πρόσφατα και τα ηλεκτροκίνητα μικρά λεωφορεία για να ενισχύσει τις προσφερόμενες υπηρεσίες της στο επιβατηκό κοινό –όταν, φυσικά ανοίξει η καλοκαιρινή σεζόν.

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

  • Spiridonidis    27.03.2021 17:37

    Αναρωτιέμαι αν η κίνηση των λεωφορείων στην πόλη της Ρόδου θα έχει μια μέρα τα χαρακτηριστικά μίας ευρωπαϊκής πόλης.
    Τι εννοώ: η στάσεις δεν έχουν καμμία πληροφορία για τον επιβάτη. Ούτε πρόγραμμα δρομολογίων, ούτε ποια λεωφορεία περνάνε, ούτε ποτέ περνάνε ούτε κάποια πληροφορία για το ποια διαδρομή κάνουν,σε ποιες περιοχές πάνε,ποιες περιοχές ενώνουν.
    Μέσα στην πόλη αρκετά σημεία δεν έχουν ορατή στάση.
    Πρόσφατα η στάσεις διακοσμήθηκαν με παιδικές ζωγραφιές.Ωραια πρωτοβουλία αλλά εδώ χρειάζονται ταμπέλες με δρομολόγια!
    Ο επιβάτης στέκεται σαν χαζός και δεν μπορεί να βρει
    καμμία πληροφορία για τον προορισμό που τόν ενδιαφέρει.
    Κάλεσα προσωπικά τοις πληροφορίες για μία γραμμή εντός της πόλης.Ξερουν μόνο
    τι ώρα ξεκινά το όχημα απο την αφετηρία.Τι ώρα φτάνει στην εκάστοτε στάση – δεν ξέρουν. Πριν από δύο χρόνια
    παρά λίγο να χάσω την πτήση μου για το εξωτερικό που ήταν πολύ νωρίς το πρωί,από λάθος πληροφορία τούς.
    Με διαβεβαίωσαν ότι περνά κάποιο λεωφορείο (επρόκειτο για μια πολύ πρωινή ώρα) και δεν πέρασε τίποτα.
    Τέλος θέλω να τονίσω ότι Ρόδα δεν είναι τουριστική επιχείρηση. Εξυπηρετεί και τούς Ροδίτες και γενικά ντόπιους συμπολίτες μας που θέλουν να μετακινηθούν σε καθημερινή βάση.
    Κάποιοι που δεν οδηγούν, κάποιοι που δουλεύουν σε απομακρυσμένες περιοχές, ηλικιωμένη, μαθητές,φοιτητές που δεν μπορούν να πάρουν ταξί με 25€ για αεροδρόμιο κλπ.
    Ας γίνει αυτή επιχείριση πιο φιλική και πιο επαγγελματική
    για όλους αυτούς!
    Σίγουρα κάτι θετικό είναι η συμπεριφορά των οδηγών πού είναι πολύ ευγενική.

Σχολιασμός άρθρου