Υστερα από 15 ολόκληρα χρόνια το Καστελλόριζο αποκτά φαρμακείο!
Μέχρι τον Μάρτιο, καιρού αλλά και… κορωνοϊού επιτρέποντος αναμένεται έπειτα από 15 χρόνια, η λειτουργία φαρμακείου στο Καστελλόριζο, όπως έχει ήδη γράψει σχετικά η «δημοκρατική». Σύμφωνα με ...
.gif)















