Η ΝΔ με ανακοίνωσή της τονίζει πως έχει διευκρινίσει ότι δεν συμμετέχει στη διοργάνωση της αυριανής συγκέντρωσης διαμαρτυρίας “Παραιτηθείτε” στην Πλατεία Συντάγματος.
Παράλληλα το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης επισημαίνει: “Θεωρούμε, όμως, απαράδεκτες τις επιθέσεις που δέχονται όσοι πρωτοστατούν σε αυτήν την πρωτοβουλία. Είναι αυτονόητο το δικαίωμα των πολιτών να οργανώνουν συγκεντρώσεις και να εκφράζουν τις απόψεις τους με δημοκρατικό τρόπο”.
Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε


.gif)













