Στην επίσκεψη του υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής στην Κω αναφέρεται με ανάρτηση του ο βουλευτής της ΝΔ κ. Γιάννης Παππάς . Αναφέρει τα εξής:
Υποδεχθήκαμε σήμερα στην Κω τον Υπουργό Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής Vassilis Kikilias .
Επισκεφθήκαμε:
Τον Δήμαρχο Κω και τη Δημοτική Αρχή
Την Έπαρχο Κω-Νισύρου κα Κωνσταντίνα Σβύνου
Τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Κώου & Νισύρου κ. Ναθαναήλ
Το Κεντρικό Λιμεναρχείο Κω και τα στελέχη του Λιμενικού Σώματος
Στο επίκεντρο:
• Η ενίσχυση του Λιμενικού Σώματος με την άμεση παραλαβή νέου υπερσύγχρονου σκάφους
• Η προστασία των θαλάσσιων συνόρων και η διαχείριση των μεταναστευτικών ροών
• Η ακτοπλοϊκή σύνδεση και η στήριξη της νησιωτικής οικονομίας
Συνεχίζουμε την κοινή προσπάθεια για να δίνουμε λύσεις στα ζητήματα των νησιών μας και να στηρίζουμε έμπρακτα τους νησιώτες μας.

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε
.gif)















