Με ανακοίνωση που εξέδωσε ο Σύνδεσμος Προπονητών Ποδοσφαίρου Δωδεκανήσου ενημέρωσε ότι το απόγευμα (18:30) της προσεχούς Δευτέρας θα κόψει την Πρωτοχρονιάτικη πίτα του, καλώντας όλο τον κόσμο να δώσει το «παρών».
Αναλυτικά:
«Ο Σύνδεσμος Προπονητών Ποδοσφαίρου Ν. Δωδεκανήσου, θα κόψει την πίτα της νέας χρονιάς και καλεί τα μέλη του, τους παράγοντες των ομάδων, τους ποδοσφαιριστές, τους διαιτητές, τους παρατηρητές αγώνων, κάθε φίλο του Συνδέσμου και του ποδοσφαίρου, να τιμήσουν με την παρουσία τους την εκδήλωση μας».
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε