Το 100% των εφήβων στην Ελλάδα κάνει κατάχρηση κινητών, τάμπλετ και οθονών
Το 2050, το 70% των παιδιών στην Ευρώπη αναμένεται να εμφανίσει μυωπία, εξαιτίας της συνεχούς χρήσης κινητών, τάμπλετ και οθονών. Το ανησυχητικό αυτό στοιχείο παρουσίασε ο παιδοφθαλμίατρος και ...

.gif)














