Τοπικές Ειδήσεις

Ένωση Αατυνομικών Υπαλλήλων Δωδεκανήσου: Τελικά ο τσάμπας πέθανε !!!!

ΑΝΔΡΟΥΛΑΚΗΣ ΜΑΝΩΛΗΣ
Σύνοψη
  • Η Ένωση Αστυνομικών Υπαλλήλων Δωδεκανήσου εξέφρασε την απογοήτευσή της για την απόρριψη αιτήματος συνέχισης απόσπασης στη Ρόδο χωρίς δαπάνες.
  • Καταγγέλλουν ότι την ίδια στιγμή μετακινούνται αστυνομικοί με δημόσιες δαπάνες, γεγονός που δείχνει αποτυχία του σχεδιασμού.
  • Η επιστολή υπογραμμίζει την σπατάλη χρημάτων που θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν για άλλες ανάγκες, όπως οι αποζημιώσεις για τα γήπεδα.
  • Οι αστυνομικοί ζητούν από το Υπουργείο να επανεξετάσει τις αποφάσεις του και να αξιοποιήσει καλύτερα τους πόρους.

Από την Ένωση Αστυνομικών Υπαλλήλων Δωδεκανήσου στάλθηκε επιστολή στο αρμόδιο υπουργείο. Αναφέρονται τα εξής:

Κύριε Υπουργέ,

Τελικά ο τσάμπας πέθανε !!!!

Όταν ακούσαμε την συγκεκριμένη έκφραση από χείλη κυβερνητικής βουλευτού, θεωρήσαμε ότι ειπώθηκε εν τη ρύμη του λόγου και σε καμιά περίπτωση δεν τύχαινε εφαρμογής, τουλάχιστον στο Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη που έως σήμερα τυγχάνει απόλυτης εφαρμογής το ‘’ βγάζουμε από την μύγα ξίγκι’’.
Δυστυχώς σήμερα διαψευστήκαμε με τον χειρότερο τρόπο, αφού δεν πιστεύαμε στα μάτια μας όταν είδαμε να απορρίπτετε αίτημα για συνέχιση απόσπασης στη Ρόδο, χωρίς  δαπάνες δημοσίου αστυνομικού από συγκεκριμένο νομό της Ελλάδος και την ίδια στιγμή από την ίδια περιοχή μετακινούνται για την Ρόδο, για την κάλυψη των αυξημένων υπηρεσιακών αναγκών, έξι αστυνομικοί με δαπάνες του Δημοσίου.

Κύριε Υπουργέ ,

Με τα παραπάνω δεδομένα, το μόνο σίγουρο είναι ότι ο σχεδιασμός απέτυχε, δεν ξέρουμε βέβαια αν συμβαίνει και κάτι άλλο !!!

Ωστόσο για ένα πράγμα είμαστε  σίγουροι, ότι χάνονται άνευ λόγου χρήματα τα οποία θα μπορούσαν να αξιοποιηθούν σε άλλες ανάγκες που θα πιάσουν τόπο, ειδικά όταν χιλιάδες συνάδελφοί μας περιμένουν μάταια αυτό το μήνα, να εισπράξουν τις αποζημιώσεις  για τα γήπεδα κ.α.

 

                Για το Διοικητικό Συμβούλιο

 

                                          Ο  Πρόεδρος                                     Ο   Γεν. Γραμματέας

 

                                       ΑΝΔΡΟΥΛΑΚΗΣ Εμμανουήλ                       ΒΟΥΡΛΟΥΜΗΣ Γεώργιος

 

 

 

 

 

Κύριε Υπουργέ,

Τελικά ο τσάμπας πέθανε !!!!

 

Όταν ακούσαμε την συγκεκριμένη έκφραση από χείλη κυβερνητικής βουλευτού, θεωρήσαμε ότι ειπώθηκε εν τη ρύμη του λόγου και σε καμιά περίπτωση δεν τύχαινε εφαρμογής, τουλάχιστον στο Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη που έως σήμερα τυγχάνει απόλυτης εφαρμογής το ‘’ βγάζουμε από την μύγα ξίγκι’’.
Δυστυχώς σήμερα διαψευστήκαμε με τον χειρότερο τρόπο, αφού δεν πιστεύαμε στα μάτια μας όταν είδαμε να απορρίπτετε αίτημα για συνέχιση απόσπασης στη Ρόδο, χωρίς  δαπάνες δημοσίου αστυνομικού από συγκεκριμένο νομό της Ελλάδος και την ίδια στιγμή από την ίδια περιοχή μετακινούνται για την Ρόδο, για την κάλυψη των αυξημένων υπηρεσιακών αναγκών, έξι αστυνομικοί με δαπάνες του Δημοσίου.

Κύριε Υπουργέ ,

Με τα παραπάνω δεδομένα, το μόνο σίγουρο είναι ότι ο σχεδιασμός απέτυχε, δεν ξέρουμε βέβαια αν συμβαίνει και κάτι άλλο !!!

Ωστόσο για ένα πράγμα είμαστε  σίγουροι, ότι χάνονται άνευ λόγου χρήματα τα οποία θα μπορούσαν να αξιοποιηθούν σε άλλες ανάγκες που θα πιάσουν τόπο, ειδικά όταν χιλιάδες συνάδελφοί μας περιμένουν μάταια αυτό το μήνα, να εισπράξουν τις αποζημιώσεις  για τα γήπεδα κ.α.

 

Για το Διοικητικό Συμβούλιο

 

Ο  Πρόεδρος                                     Ο   Γεν. Γραμματέας

 

ΑΝΔΡΟΥΛΑΚΗΣ Εμμανουήλ                       ΒΟΥΡΛΟΥΜΗΣ Γεώργιος

 

 

 

 

Κύριε Υπουργέ,

Τελικά ο τσάμπας πέθανε !!!!

 

Όταν ακούσαμε την συγκεκριμένη έκφραση από χείλη κυβερνητικής βουλευτού, θεωρήσαμε ότι ειπώθηκε εν τη ρύμη του λόγου και σε καμιά περίπτωση δεν τύχαινε εφαρμογής, τουλάχιστον στο Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη που έως σήμερα τυγχάνει απόλυτης εφαρμογής το ‘’ βγάζουμε από την μύγα ξίγκι’’.
Δυστυχώς σήμερα διαψευστήκαμε με τον χειρότερο τρόπο, αφού δεν πιστεύαμε στα μάτια μας όταν είδαμε να απορρίπτετε αίτημα για συνέχιση απόσπασης στη Ρόδο, χωρίς  δαπάνες δημοσίου αστυνομικού από συγκεκριμένο νομό της Ελλάδος και την ίδια στιγμή από την ίδια περιοχή μετακινούνται για την Ρόδο, για την κάλυψη των αυξημένων υπηρεσιακών αναγκών, έξι αστυνομικοί με δαπάνες του Δημοσίου.

Κύριε Υπουργέ ,

Με τα παραπάνω δεδομένα, το μόνο σίγουρο είναι ότι ο σχεδιασμός απέτυχε, δεν ξέρουμε βέβαια αν συμβαίνει και κάτι άλλο !!!

Ωστόσο για ένα πράγμα είμαστε  σίγουροι, ότι χάνονται άνευ λόγου χρήματα τα οποία θα μπορούσαν να αξιοποιηθούν σε άλλες ανάγκες που θα πιάσουν τόπο, ειδικά όταν χιλιάδες συνάδελφοί μας περιμένουν μάταια αυτό το μήνα, να εισπράξουν τις αποζημιώσεις  για τα γήπεδα κ.α.

 

Για το Διοικητικό Συμβούλιο

 

Ο  Πρόεδρος                                     Ο   Γεν. Γραμματέας

 

ΑΝΔΡΟΥΛΑΚΗΣ Εμμανουήλ                       ΒΟΥΡΛΟΥΜΗΣ Γεώργιος

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗

Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Προσθέστε ένα σχόλιο

Το E-mail δεν θα δημοσιευτεί.
Πρέπει να συμπληρωθούν όλα τα πεδία για την υποβολή του σχολίου.