Την Κυριακή 3 Φεβρουαρίου, στις 12 το μεσημέρι, από το κανάλι της Βουλής και την εκπομπή «Από Τόπο σε Τόπο» με τον Μουσικολόγο-Λαογράφο Χρήστο Μυλωνά, θα προβληθεί το αφιέρωμα-οδοιπορικό για το χωριό της Αρχίπολης τα γυρίσματα του οποίου ολοκληρώθηκαν στις 25 Νοεμβρίου 2018.
Η εκπομπή αναδεικνύει τις ομορφιές του χωριού, τα ήθη και τα έθιμα του.
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε

.gif)














