Δραματική είναι πλέον η κατάσταση με τα καταστήματα των ΕΛΤΑ στο νησί της Ρόδου, ενώ το άμεσο μέλλον προδιαγράφεται πολύ δυσοίωνο.
Αυτό τόνισε σε δηλώσεις που έκανε χτες στους δημοσιογράφους, ο πρόεδρος του Σωματείου Εργαζομένων ΕΛΤΑ Δωδεκανήσου κ. Χάρης Μιχαηλίδης, κρούοντας τον κώδωνα του κινδύνου ότι επίκειται να κλείσουν κι άλλα καταστήματα στο νησί της Ρόδου, αφήνοντας τους πολίτες χωρίς εξυπηρέτηση!
«Από την αρχή του έτους, έφυγαν 2.000 άτομα με εθελούσια έξοδο με στόχο την εξυγίανση του οργανισμού –χωρίς όμως να αναπληρωθούν αυτές οι θέσεις. Ειδικότερα στα Δωδεκάνησα, έφυγαν 25 συνολικά άτομα, με συνέπεια από τα 80 να έχουμε μείνει 55 άτομα. Στη μονάδα διανομής Ρόδου από 13 άτομα, έχουμε μείνει μόνον 6 για να εξυπηρετήσουμε την πόλη, την Ιξιά και τα Κοσκινού (!) Καταλαβαίνετε πως αυτό δεν είναι σε καμία περίπτωση λογικό.
Ο κάθε ταχυδρόμος, έχει επωμιστεί διπλή και τριπλή δουλειά. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα, να πηγαίνει η αλληλογραφία πολύ καθυστερημένη και πολλές φορές, λογαριασμοί να φτάνουν ληγμένοι. Με αυτό τον τρόπο, χάνεται η έκπτωση συνέπειας της ΔΕΗ που έχουν οι πελάτες.
Οι υπάλληλοι βρίσκονται καθημερινά αντιμέτωποι με τον κόσμο που μας ζητά να απολογηθούμε για την κατάσταση, όπως διαμορφώνεται –για την οποία, όμως δεν έχουμε εμείς την ευθύνη. Ωστόσο, επειδή βρισκόμαστε στην πρώτη γραμμή, ο κόσμος απευθύνεται απ ευθείας σ’ εμάς για τα παράπονά του», όπως είπε.
Ο κ. Μιχαηλίδης είπε ακόμη πως η κατάσταση με το ‘λουκέτο’ στα καταστήματα ξεκίνησε από τον περασμένο Αύγουστο όταν ελήφθη η απόφαση να κλείσει το κατάστημα στην Κρεμαστή όπου κυριαρχεί ένα… χάος.
«Ο κόσμος δεν μπορεί να εξυπηρετηθεί, το κατάστημα ανοίγει μόνο μία φορά κάθε Τετάρτη, ενώ υπάρχει ένας ταχυδρόμος για να εξυπηρετήσει τρεις φορές την εβδομάδα, τα χωριά Σορωνή, Θεολόγος, Παραδείσι και Φάνες (!) Είναι δηλαδή, αδιανόητο.
Η εξυπηρέτηση γίνεται μόνον από το κατάστημα Ιαλυσού. Και δεν φτάνει μόνον αυτή η κατάσταση, όπως έχει διαμορφωθεί, ακούγεται πως θα κλείσουν και καταστήματα στη Νότια Ρόδο, στις Καλυθιές, στη Λίνδο και είτε το κατάστημα στ’ Αφάντου είτε στον Αρχάγγελο. Καταλαβαίνετε τι προβλήματα θα δημιουργηθούν εάν κλείσουν αυτά τα καταστήματα και πόσος όγκος αλληλογραφίας θα συσσωρεύεται. Ενώ προχώρησαν στην εθελούσια έξοδο, δεν προχώρησαν σε προσλήψεις για να λύσουν το πρόβλημα.
Από τη μία πλευρά, κλείνουν τα καταστήματα αφήνοντας τον κόσμο να ταλαιπωρείται και από την άλλη, με μαθηματική ακρίβεια, η διοίκηση οδηγείται στην ιδιωτικοποίηση. Εμείς είμαστε κατά της κατάστασης που έχει δημιουργηθεί με το κλείσιμο των καταστημάτων ΕΛΤΑ και ζητούμε προσλήψεις και μάλιστα μόνιμης βάσης».
Ο κ. Μιχαηλίδης είπε ακόμη πως έχουν κλείσει καταστήματα και στα άλλα νησιά. «Εάν κλείσουν κι άλλα καταστήματα, δεν θα μπορέσουν οι πολίτες να εξυπηρετούνται πλέον από τα ΕΛΤΑ. Η διοίκηση αδιαφορεί συστηματικά, δεν ενδιαφέρεται για την εξυπηρέτηση του κόσμου, ούτε για το τι μέλλει γενέσθαι. Οι καθυστερήσεις στη διανομή των λογαριασμών, δημιουργεί πλείστα όσα προβλήματα και η διοίκηση αδιαφορεί εντελώς. Τελικά, τα ΕΛΤΑ δεν ενδιαφέρονται για την ποιότητα και τις προσφερόμενες υπηρεσίες, καθόλου. Καταντήσαμε να γυρίζουμε πίσω δεκαετίες ολόκληρες, όταν ο ταχυδρόμος πήγαινε στα…. καφενεία και μοίραζε την αλληλογραφία», κατέληξε ο πρόεδρος του Σωματείου Εργαζομένων ΕΛΤΑ Δωδεκανήσου.
https://www.dimokratiki.gr/28-10-2021/kleinoyn-ki-alla-katastimata-elta-sti-rodo/
Σχολιασμός Άρθρου
Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
Σχολιασμός άρθρου
Υπενθύμιση:
Για την μερική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του παρακάτω παρεχόμενου συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο της Δημοκρατικής.
Παντού τα ίδια δεν τους ενδιαφέρει ο κόσμος αλλά τη πληρώνουμε εμείς οι ταχυδρόμοι κουράγιο συνάδελφοι…