Τοπικές Ειδήσεις

Η αγάπη τους για τη δουλειά είναι παρακαταθήκη για τον τουρισμό – Έξι νέες βραβεύσεις ξενοδοχοϋπαλλήλων από την Ε.Ξ.Ρ.

Η κάθε βράβευση ξενοδοχοϋπαλλήλου αποτελεί παρακαταθήκη για όλο τον κλάδο του τουρισμού. Είναι κληρονομία για τους νεοεισερχόμενους και τους παλαιότερους στη ξενοδοχία. Αποτελεί το φωτεινό παράδειγμα της ικανότητας των προσώπων να αγαπήσουν το έργο που επιτελούν και να το κατατάξουν ως κομμάτι της ζωής τους. Είναι καταφύγιο προοπτικής και αυτοεκτίμησης. Για το καταφύγιο αυτό μίλησαν οι παλαιότεροι ξενοδοχοϋπάλληλοι που βραβεύθηκαν, την Πέμπτη 25η Αυγούστου 2022, από τη διοίκηση της Ένωσης Ξενοδόχων Ρόδου.

Πρόκειται για την κατά σειρά 6η βράβευση των παλαιότερων εργαζομένων στα ξενοδοχεία – μέλη της Ένωσης Ξενοδόχων Ρόδου. Ορισμένοι από αυτούς βρίσκονται στο κατώφλι της συνταξιοδότησης και παρά τα χρόνια της δουλειάς τους, είπαν ενώπιων των συγκεντρωμένων ότι “ακόμα και σήμερα αν ξανάρχιζε η ζωή τους, πάλι την ίδια δουλειά θα ακολουθούσαν”. Η αγάπη για το επάγγελμα των υπηρεσιών φιλοξενίας, ο αυτοσεβασμός, η αφοσίωση, η ομαδικότητα συνθέτουν το μυστικό της υγιούς επαγγελματικής τους πορείας.

Αναλυτικά, τα πρόσωπα που βραβεύθηκαν και η δήλωση που έκαναν, έχουν ως ακολούθως:

Σταύρος Καψαλάκης, 35 χρόνια σέρβις στο “The Ixian Grand & All Suites”

«Το ξενοδοχείο προσφέρει θέσεις απασχόλησης για όλα τα επαγγέλματα. Να μάθουν οι νέοι για τα ξενοδοχειακά, δεν είναι αυτό που νομίζουν εκείνοι που είναι έξω από τη δουλειά αυτή. Ευχαριστώ πολύ την οικογένεια Καραγιάννη για όλα αυτά τα χρόνια της συνεργασίας. Νιώθω πραγματικά πολύ τυχερός που δουλεύω μαζί τους. Ξεκίνησα με τον αείμνηστο Γιώργο Καραγιάννη και συνεχίζω με τον κ. Βασίλη Καραγιάννη, που συνέχισε να ανεβάζει το ξενοδοχείο. Ευχαριστώ πολύ και τους προϊσταμένους μου, ειδικά τον κ. Μιχάλη Παπαδόπουλο που ήταν μαζί μου σήμερα στη βράβευση, όπως και όλους τους συνεργάτες μου στο ξενοδοχείο».

Παρόντες στη βράβευση ήταν ο διευθυντής του «The Ixian Grand & All Suites» Μιχάλης Παπαδόπουλος, καθώς και ο F&B manager Κώστας Κουρκλίδης.

Λευτέρης Θεοδοσίου, 34 χρόνια σέρβις στο “Blue Horizon Hotel”

«Εγώ ζω με τη χαρά της δουλειάς. Ο τουρισμός είναι η δουλειά μας, είναι το ψωμί μας. Στη Ρόδο έχουμε υποχρέωση όλοι να προσέχουμε τους επισκέπτες, από αυτούς ξεκινά το τουριστικό θαύμα και αφού μιλάμε για θαύματα, μακάρι να ξαναφτιαχνόταν ο Κολοσσός της Ρόδου για να δείχνουμε ότι το νησί μας ήταν και παραμένει να είναι πρώτο σε όλα. Το ξενοδοχείο μας έχει πολύ καλές συνθήκες εργασίας και καλό περιβάλλον συνεργασίας. Ευχαριστώ πολύ τον ξενοδόχο κ. Ανδρέα Παντελίδη για τον τρόπο που μας προσέχει όλους. Ευχαριστώ επίσης τον διευθυντή μας Βασίλη Παππά, τον μετρ Γιώργο Τσούλο, τους προϊσταμένους και τους συνεργάτες μου για όλα αυτά τα χρόνια που δουλέψαμε μαζί».

Παρών στη βράβευση ήταν ο διευθυντής του «Blue Horizon Hotel» Βασίλης Παππάς.

Βασίλης Πενλόγλου, 24 χρόνια σέρβις στο “Rodos Palladium Leisure & Welness”

«Μου αρέσει πάρα πολύ η δουλειά μου, σε σημείο που προτιμώ να δουλεύω παρά να έχω ένα πληρωμένο ρεπό. Το λέω γιατί είναι αλήθεια, έτσι το αισθάνομαι κι αν άρχιζα ξανά τη ζωή μου από την αρχή, πάλι σερβιτόρος θα επέλεγα. Να μπουν οι νέοι στη δουλειά αυτή κι αν την αγαπήσουν τότε σίγουρα θα μείνουν, γιατί δεν θα τη βλέπουν πια σαν δουλειά. Εγώ είμαι από τις Σέρρες, ήρθα εδώ το ’83, για μια βδομάδα. Δούλεψα τότε ως βοηθός σερβιτόρος και αμέσως πήρα μισθό τριπλάσιο απ’ όσο έπαιρνα στο ξενοδοχείο της πόλης μου. Είχα έρθει για μια βδομάδα κι έμεινα μια ζωή. Σε αυτή τη δουλειά παίζει ρόλο η εργοδοσία. Ευτυχώς για μένα η οικογένεια Κάτρη είναι από τους καλύτερους εργοδότες. Την ευχαριστώ και μαζί ευχαριστώ τους προϊσταμένους μου».

Παρών στη βράβευση ήταν ο διευθυντής του “Rodos Palladium Leisure & Welness” Αλέξανδρος Μόρτζος. οικογένεια Γερονικόλα το πόσο σημαντική είναι η επαφή με τον πελάτη κι έμεινα. Η καλή επαφή με τους επισκέπτες μας είναι απαραίτητη, να είσαι κοντά τους, να επικοινωνείς μαζί τους και κυρίως όλο αυτό να το κάνεις με αγάπη για τη δουλειά σου. Να σέβεσαι αυτό που κάνεις, εκεί είναι το μυστικό. Αυτό λέω και στα νέα παιδιά όταν έρχονται στη δουλειά. Οι νέοι χρειάζονται σωστή καθοδήγηση και να αγαπούν το νησί μας. Αν αγαπάς τη Ρόδο, τον τόπο μας, τότε όλα τα κάνεις σωστά. Ευχαριστώ πολύ την οικογένεια του Τζακ Γερονικόλα και τη διεύθυνση του ξενοδοχείου μας για την υποστήριξη και τη συνεργασία όλα αυτά τα χρόνια. Ευχαριστώ πολύ και την Ένωση Ξενοδόχων Ρόδου για την πρωτοβουλία της βράβευσης».

Παρών στη βράβευση ήταν ο F&B του “Porto Angeli Resort” Κώστας Χατζημάρκος.

Ελένη Λορέντζου, 18 χρόνια δημόσιες σχέσεις στο “Kalithea Horizon Royal”

«Τα ξενοδοχειακά και γενικά ο τουρισμός είναι τα επαγγέλματα του μέλλοντος. Είναι κρίμα να μη μπαίνουν οι νέοι σ’ αυτές τις δουλειές και μιλάω για το νησί μας. Πρέπει πια όλοι να καταλάβουμε την αξία του τουρισμού, να καταλάβουμε το πόσο λάθος και παρεξηγημένη εικόνα

Σάββας Λεβέντης, 25 χρόνια μπαρ στο “Porto Angeli Resort”

«Όταν πρωτομπήκα στο ξενοδοχείο η αλήθεια δεν ήξερα για τη δουλειά. Μπήκα, έμαθα κοντά στην οικογένεια Γερονικόλα το πόσο σημαντική είναι η επαφή με τον πελάτη κι έμεινα. Η καλή επαφή με τους επισκέπτες μας είναι απαραίτητη, να είσαι κοντά τους, να επικοινωνείς μαζί τους και κυρίως όλο αυτό να το κάνεις με αγάπη για τη δουλειά σου. Να σέβεσαι αυτό που κάνεις, εκεί είναι το μυστικό. Αυτό λέω και στα νέα παιδιά όταν έρχονται στη δουλειά. Οι νέοι χρειάζονται σωστή καθοδήγηση και να αγαπούν το νησί μας. Αν αγαπάς τη Ρόδο, τον τόπο μας, τότε όλα τα κάνεις σωστά. Ευχαριστώ πολύ την οικογένεια του Τζακ Γερονικόλα και τη διεύθυνση του ξενοδοχείου μας για την υποστήριξη και τη συνεργασία όλα αυτά τα χρόνια. Ευχαριστώ πολύ και την Ένωση Ξενοδόχων Ρόδου για την πρωτοβουλία της βράβευσης».

Παρών στη βράβευση ήταν ο F&B του “Porto Angeli Resort” Κώστας Χατζημάρκος.

Ελένη Λορέντζου, 18 χρόνια δημόσιες σχέσεις στο “Kalithea Horizon Royal”

«Τα ξενοδοχειακά και γενικά ο τουρισμός είναι τα επαγγέλματα του μέλλοντος. Είναι κρίμα να μη μπαίνουν οι νέοι σ’ αυτές τις δουλειές και μιλάω για το νησί μας. Πρέπει πια όλοι να καταλάβουμε την αξία του τουρισμού, να καταλάβουμε το πόσο λάθος και παρεξηγημένη εικόνα έχουμε για τις δουλειές αυτές. Να καταλάβουν οι νέοι ότι χρειάζεται να καλλιεργήσουν μέσα τους το Στόχο και την Αυτοεκτίμηση. Αν καλλιεργήσουν αυτά τα χαρακτηριστικά, τότε έχουν την επιτυχία εξασφαλισμένη στη δουλειά τους. Εγώ συνολικά στα ξενοδοχεία δουλεύω 37 χρόνια. Από αυτά, τα 18 στην οικογένεια Σταματιάδη. Μπήκα στον όμιλο και με περίμενε μια μεγάλη αγκαλιά. Όλοι, εργαζόμενοι, επισκέπτες, διεύθυνση, διοίκηση, μαζί είμαστε μια μεγάλη οικογένεια και αυτό είναι πάρα πολύ όμορφο συναίσθημα».

Παρών στη βράβευση ήταν το στέλεχος του “Kallithea Horizon Royal” Γιώργος Κουλούρης.

Τσαμπίκα Σαρίκου, 13 χρόνια σέρβις στο “La Marquise Luxury Resort Complex”

«Μπήκα στο La Marquise από την πρώτη μέρα που άνοιξε και δουλεύω για το σέρβις στα δωμάτια. Αυτού του είδους το πόστο σε φέρνει ακόμα πιο κοντά στους επισκέπτες και είναι μια πολύ ωραία επαφή. Θυμάμαι την πρώτη μου εικόνα όταν ξεκίνησα σ’ αυτό το ξενοδοχείο συναντώντας εξαίρετους ιδιοκτήτες και προσωπικό, με μια πολύ καλή σχέση μεταξύ όλων. Μια σχέση και εικόνα που δεν άλλαξαν όλα αυτά τα χρόνια. Καλό είναι να ακολουθήσουν τα παιδιά το δρόμο των ξενοδοχειακών επαγγελμάτων και γενικά των επαγγελμάτων για τον τουρισμό, είμαστε Ροδίτες και ο τόπος μας στηρίζεται στον τουρισμό. Ευχαριστώ πολύ και την Ένωση Ξενοδόχων Ρόδου για την πολύ γλυκιά κίνηση να μας βραβεύσει».

Παρών, τηλεφωνικά, στη βράβευση ήταν ο γενικός διευθυντής του “La Marquise Luxury Resort Complex” Μιχάλης Καραγιάννης.

 

 

 

 

Η επόμενη βράβευση ξενοδοχοϋπαλλήλων θα γίνει την Πέμπτη 1η Σεπτεμβρίου.

 

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου