Ευχές του πρωθυπουργού μέσω ασυρμάτου σε αστυνομικούς και τους εργαζόμενους του ΕΚΑΒ
Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, λίγο μετά τις 10 το βράδυ του Μεγάλου Σαββάτου, ευχήθηκε «Καλή Ανάσταση» και απηύθυνε μήνυμα μέσω ασυρμάτου, στις γυναίκες και τους άνδρες της Ελληνικής ...