Περνάμε μια χαρά στη Ζάμπια λένε Ελληνες μετανάστες
Έλληνες μετανάστες μιλούν για τη δεύτερη πατρίδα τους «Γίναμε Ζάμπια», ήταν μία φράση που ακούστηκε πολλές φορές τις τελευταίες μέρες, μετά την απόφαση της κυβέρνησης να ομαδοποιήσει τις οφειλές ...


.gif)













