Μιχελογιαννάκης: Κακώς πληρώσαμε το ΔΝΤ στις 12 Μαϊου
Τη θέση ότι δεν θα έπρεπε να έχει καταβληθεί η δόση στο Διεθνές Νομισματικό Ταμείο στις 12 Μαΐου εξέφρασε ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Γιάννης Μιχελογιαννάκης. «Πρέπει να πούμε αλήθειες. Κακώς κάναμε ...

.gif)














