– Η παρουσιάστρια του BBC μαζί με τη βραβευμένη Βρετανίδα τραγουδίστρια έδωσαν στους followers τους μια σειρά από εικόνες και βίντεο που συνδύαζαν θάλασσα, χαλάρωση και εμπειρίες που αναπαρήχθησαν από πολλά media
Viral έγιναν οι φωτογραφίες από τις καλοκαιρινές διακοπές στη Ρόδο του διάσημου ζευγαριού Alex Scott και Jess Glynne, μεταφέροντας εικόνες του νησιού σε εκατομμύρια ανθρώπους σε όλο τον κόσμο.
Μέσα από τα social media, η πρώην διεθνής ποδοσφαιρίστρια και νυν παρουσιάστρια του BBC Sport, μαζί με τη βραβευμένη Βρετανίδα τραγουδίστρια με τις διεθνείς επιτυχίες, έδωσαν στους followers τους μια σειρά από εικόνες και βίντεο που συνδύαζαν θάλασσα, χαλάρωση και εμπειρίες.
Η Alex Scott δημοσίευσε ένα άλμπουμ φωτογραφιών με τη λεζάντα “Lil postcard from Rhodes”, δημιουργώντας ένα προσωπικό αλλά και ταξιδιωτικό αφήγημα γύρω από το νησί. Στα καρέ περιλαμβάνονταν βουτιές στα κρυστάλλινα νερά, βόλτες με σκάφος σε ήρεμους όρμους, περίπατοι στο ηλιοβασίλεμα και γεύματα σε μικρά τοπικά εστιατόρια, ανάμεσά τους και ένα με την ονομασία “Alex’s Restaurant”. Η Jess Glynne συνέβαλε στην προβολή με δικές της φωτογραφίες και stories, ενισχύοντας την απήχηση και μεταφέροντας το ίδιο χαλαρό και θετικό κλίμα.
Οι αναρτήσεις συγκέντρωσαν χιλιάδες likes και σχόλια από θαυμαστές, με φράσεις όπως «so wholesome», «true love» και «looks amazing where you are» να επαναλαμβάνονται συχνά. Η δημοσιότητα δεν περιορίστηκε στα social media, διεθνή μέσα όπως η εφημεριδα The Sun και το Celebwell αναπαρήγαγαν το υλικό, σχολιάζοντας τόσο τη σχέση του ζευγαριού όσο και την επιλογή της Ρόδου ως προορισμού.
Η Alex Scott και η Jess Glynne είναι μαζί από το 2023 και οι κοινές τους εμφανίσεις προσελκύουν σταθερά το ενδιαφέρον του κοινού και των media. Η συγκεκριμένη απόδραση, αν και προσωπική, λειτούργησε σαν ανεπίσημη καμπάνια προβολής για τη Ρόδο, παρουσιάζοντάς την ως προορισμό που συνδυάζει φυσική ομορφιά, ηρεμία, πολυτέλεια και εμπειρίες που αξίζει να μοιραστεί κανείς. Μέσα από τη δύναμη των κοινωνικών δικτύων, το νησί βρέθηκε για ακόμη μία φορά στο επίκεντρο της διεθνούς lifestyle ατζέντας, αποκομίζοντας προβολή που δύσκολα θα πετύχαινε με συμβατικά μέσα προώθησης.