Δεν είναι «κακοκαιρία», όπως γράφεται στους τίτλους, οι τελευταίες συνθήκες του καιρού, με χιόνια, αέρα και κρύο. Είναι «ο χειμώνας». Ετσι λέγεται αυτή η εποχή του χρόνου που η αξονική κλίση της Γης στρέφει λιγότερο το ημισφαίριο προς τον ήλιο από το άλλο και η διάρκεια της ημέρας είναι η ελάχιστη. Κατά συνέπεια οι θερμοκρασίες φτάνουν στα χαμηλότερα επίπεδα του έτους, κοινώς κάνει κρύο! Κακοκαιρία είναι όταν καταχείμωνο η θερμοκρασία φτάνει τους 20-23 βαθμούς.
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε

.gif)














