Ειδήσεις

Εχει εκφυλιστεί πλέον ο θεσμός των εκπτώσεων!

Απογοητευτική παραμένει η εικόνα της αγοράς της Ρόδου μεσούσης της τουριστικής περιόδου, παρά τις συνεχιζόμενες εκπτώσεις και προσφορές στα εμπορικά καταστήματα.
Αυτό δήλωσε κατηγορηματικά στην «δ» ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Ρόδου κ. Νικόλαος Μπόνης, εκφράζοντας το παράπονο των εμπόρων για την παρατεταμένη ‘εκπτωτική’ περίοδο που δεν βοηθάει ούτε στις πωλήσεις, ούτε και στα κέρδη των επιχειρήσεων.
«Οι εκπτώσεις στην Ρόδο ξεκίνησαν την πρώτη Δευτέρα του Ιουλίου στις 10 του μηνός, ενώ πολλά καταστήματα ξεκίνησαν με τα δεκαήμερα προσφορών, ακόμη πιο νωρίς. Οι εκπτώσεις δεν βοηθούν και δεν μπορούμε να πούμε ότι πάμε καλά. Η κατανάλωση και η αγοραστική δύναμη έχουν περιοριστεί από τους Έλληνες, ενώ σε αυτούς τους λόγους, προστίθεται και το μεγάλο εύρος της εκπτωτικής περιόδου. Εάν υπολογίσουμε και τις προσφορές, οι εκπτώσεις για την Ρόδο ξεκίνησαν –κανονικά- από την 1η Ιουλίου και θα ολοκληρωθούν την 15η Σεπτεμβρίου (!). Μιλάμε για εκπτωτική περίοδο 2,5 μηνών, ενώ το ίδιο ισχύει και για την χειμερινή περίοδο. Δηλαδή, αν το αθροίσουμε θα μιλάμε για πέντε ολόκληρους μήνες εκπτώσεις. Αυτό, το μόνο που μπορεί να κάνει είναι να ‘εκφυλίσει’ τον θεσμό και να έχουμε τα αποτελέσματα που βλέπουμε. Η εκπτωτική περίοδος πρέπει να είναι πολύ μικρή, ώστε να έχει νόημα για τον καταναλωτή προκειμένου να πάει να ψωνίσει και να αγοράσει τα προϊόντα της προηγούμενης σεζόν σε χαμηλότερη τιμή».
Σε ερώτηση εάν οι ξένοι επισκέπτες μας, οι τουρίστες που έρχονται για να κάνουν εδώ τις διακοπές τους, επισκέπτονται τα εμπορικά καταστήματα και ψωνίζουν, ο κ. Μπόνης, δήλωσε: «Εμείς βλέπουμε κάθε σεζόν όλο και χαμηλότερη κατανάλωση από τους τουρίστες. Να σας πω ότι το περιμέναμε και το αντιμετωπίζουμε με ψυχραιμία».
Όσον αφορά τις αλυσίδες των μεγάλων καταστημάτων στην Ρόδο, ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου είπε πως έχουν το πλεονέκτημα του ‘επώνυμου’, οπότε είναι γνωστές σε διεθνές επίπεδο, αλλά οι προσφορές που κάνουν και οι εκπτώσεις δεν είναι τόσο ανταγωνιστικές.
Κληθείς να σχολιάσει την σύγκριση των ντόπιων επιχειρήσεων με τις αλυσίδες Franchise, ο κ. Μπόνης δήλωσε: «Μία επιχείρηση Franchise προσφέρει το Brand Name, που αν είναι ελληνικό ανταποκρίνεται σε πανελλαδικό επίπεδο, ενώ αν είναι μεγάλης πολυεθνικής εταιρείας, είναι διεθνές. Οπότε έχεις μια αναγνωρισιμότητα διαφορετική. Από την άλλη, είναι πιο εύκολο για την επιχείρηση να λειτουργήσει με μεγαλύτερη ασφάλεια. Ωστόσο, το μειονέκτημα σε αυτές τις περιπτώσεις είναι το χαμηλό ποσοστό κέρδους που έχουν οι επιχειρήσεις».
Για τον ΔΗΦΟΔΩ
Μερικώς ικανοποιημένος αλλά και επιφυλακτικός εμφανίσθηκε ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Ρόδου σχετικά με τις εξελίξεις που έχουν να κάνουν με τον Δημοτικό Φόρο Δωδεκανήσου (ΔΗΦΟΔΩ) καθώς ο εμπορικός κόσμος, υποδέχτηκε με ανακούφιση την είδηση ότι ο Δημοτικός Φόρος Δωδεκανήσου (ΔΗ.ΦΟ.ΔΩ.) συμπεριλαμβάνεται στο Νομοσχέδιο που κατατέθηκε στο Ελληνικό Κοινοβούλιο προς ψήφιση από το Υπουργείο Εσωτερικών, λέγοντας: «Ελπίζουμε ότι αυτή την φορά θα δούμε το τέλος του ΔΗΦΟΔΩ! Όπως δήλωσε και ο πρόεδρος του ΕΒΕΔ, ήρθε η ώρα οι επιχειρήσεις να μην ‘τιμωρούνται’ πια από αυτό το…. ‘μεσαιωνικό χαράτσι’ το οποίο δυστυχώς ακόμη μας ταλαιπωρεί. Θέλω ωστόσο να θυμίσω ότι αυτό το νομοσχέδιο που κατατέθηκε στην Βουλή, έχει κατατεθεί ξανά από τον κ. Κουρουμπλή, το οποίο δεν είχε ψηφιστεί. Τώρα, φαίνεται ότι οδεύει προς ψήφιση και θα προβλέπει την διαγραφή των οφειλών με διαπιστωτική πράξη. Αυτό, σίγουρα θα απελευθερώσει πάρα πολλούς επιχειρηματίες οι οποίοι έχουν δεσμευμένα τα ΑΦΜ τους στην Εφορία, από μία οφειλή που ουσιαστικά δεν έπρεπε να υπάρχει».

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου