Ρεπορτάζ

Ασφαλιστικά μέτρα ξενοδόχου κατά της ΔΕΥΑ-Ρόδου

Eνώπιον του Μονομελούς Πρωτοδικείου Ρόδου με την διαδικασία των ασφαλιστικών μέτρων, προσέφυγε χθες ξενοδοχειακή εταιρεία της Ρόδου κατά της ΔΕΥΑ Ρόδου ζητώντας να απαγορευθεί η αφαίρεση του μετρητή και η οριστική διακοπή της υδροδότησης του ξενοδοχείου της.
Η ξενοδοχειακή εταιρεία, εκθέτει ότι δραστηριοποιείται στο νησί από το έτος 1993 μέχρι και σήμερα με την εκμετάλλευση ξενοδοχείου στην δυτική πλευρά του νησιού.
Το   ξενοδοχείο είναι συνολικής  δυναμικότητας   140 κλινών,   έχει ανεγερθεί σ’ οικόπεδο 15 στρεμμάτων στο οποίο υπήρχε από αμνημόνευτων ετών πηγάδι με άφθονο νερό που με τις νομότυπες  διαδικασίες κατέστη χρήσιμο για την εξυπηρέτηση των αναγκών του ξενοδοχείου μόνον όμως στις χρήσεις των μπάνιων και των τουαλετών, σ’ όλες δε τις λοιπές χρήσεις χρησιμοποιείται το νερό από το δίκτυο ύδρευσης της ΔΕΥΑΡ με την οποία έχει συμβληθεί από το έτος 1993.
Μέχρι την 14η Μαρτίου 2016,  ημερομηνία έκδοσης    του   τελευταίου λογαριασμού η εταιρία δεν είχε κανένα πρόβλημα με την ΔΕΥΑΡ οι λογαριασμοί της οποίας εξοφλούντο κανονικά.
Σε αυτόν όμως τον τελευταίο λογαριασμό τα πράγματα άλλαξαν καθώς εμφάνισαν, πέραν της χρέωσης που ήταν το σύνηθες ποσό των 101 ευρώ και ένα πρόσθετο κονδύλι   19.894,54 ευρώ, που το χαρακτήρισαν   ως  σύνολο προηγούμενων οφειλών.
Το ποσό αυτό, όπως εξέθεσε η ξενοδοχειακή εταιρεία, εμφανίζεται για πρώτη φορά επίσημα από την ΔΕΥΑΡ και για πρώτη φορά λαμβάνει γνώση της ύπαρξης του  μέσω του συγκεκριμένου λογαριασμού. Προσέφυγε στον υπεύθυνο, ο οποίος με κανένα τρόπο δε θέλησε να δώσει στοιχεία αναλυτικά,  που δικαιολογούσαν το ποσό αυτό.
Παρήλθε ο χρόνος χωρίς να της δοθεί καμία ουσιαστική εξήγηση για τη χρέωση του εν λόγω ποσού και όπως υποστηρίζει, αντί άλλης ενέργειας στις 30 Μαϊου 2016 εμφανίστηκε στο ξενοδοχείο υπάλληλος της ΔΕΥΑΡ, ο οποίος δήλωσε ότι εντός τριών ωρών   θα   αφαιρούσε   τον υδρομετρητή, εάν δεν κατέβαλλε άμεσα το ποσό των 3.000 ευρώ.
Ο εκπρόσωπος της ξενοδοχειακής εταιρείας, προς  αποτροπή της αφαίρεσης του υδρομετρητή κατέβαλε προς την ΔΕΥΑΡ το ποσό των 450 ευρώ, ενώ παράλληλα κατέθεσε στις 26-5-2016 αίτηση στην Εισαγγελία Ρόδου προκειμένου να υποχρεωθούν οι εκπρόσωποι της ΔΕΥΑΡ να του χορηγήσουν αναλυτική κατάσταση της χρέωσης αυτής.
Επιχειρήθηκε και για δεύτερη φορά η αφαίρεση του υδρομετρητή, ως  μέσου πίεσης για να εισπραχθούν περισσότερα χρήματα.
Όπως εκθέτει ο ξενοδόχος «Ο καθημερινός πλέον φόβος και ανησυχία για την αφαίρεση του μετρητή και τη διακοπή της παροχής νερού και μάλιστα σε μια περίοδο που αποτελεί την έναρξη της τουριστικής περιόδου και συνακόλουθα της εποχής,  όπου το ξενοδοχείο είναι έτοιμο προς υποδοχή των πρώτων αλλοδαπών πελατών, είναι άμεσος και διαρκής, ενώ η δε επιμονή της ΔΕΥΑΡ για την αφαίρεση του μετρητή είναι πρωτοφανής».
Υποστηρίζει παραπέρα ότι οι συνεχείς απόπειρες αφαίρεσης του μετρητή και η απειλή της οριστικής διακοπής της παροχής νερού χωρίς να υφίσταται πραγματική οφειλή από μέρους του και με την επίκληση ψευδών στοιχείων που καθιστούν την εταιρεία οφειλέτρια άνευ νομίμου αιτίας αποτελούν περιστατικά που πλήττουν ευθέως τη φήμη και υπόληψη της, στοιχειοθετώντας το έγκλημα της συκοφαντικής δυσφήμισης ανώνυμης εταιρίας.
Διατείνεται επίσης ότι προσβάλλεται άμεσα τo δικαίωμα της εταιρίας για απρόσκοπτη και ελεύθερη ανάπτυξη   της   επιχειρηματικής   της   δραστηριότητας   δικαίωμα που προστατεύεται από το νόμο και το Σύνταγμα.
Επεσήμανε εξάλλου ότι αναμένει την επόμενη εβδομάδα, άφιξη αλλοδαπών τουριστών (Γάλλων κυρίως αλλά και Άγγλων)  σ’ εκτέλεση συμβατικών συμφωνιών μ’ εκπροσώπους των αλλοδαπών τουρ οπερέιτορ και ως εκ τούτου δημιουργείται σοβαρό πρόβλημα στην ομαλή λειτουργία της επιχείρησης και προκαλείται άμεσος και επικείμενος κίνδυνος για να υποστεί ανεπανόρθωτη και απροσδιόριστη σ’ έκταση ζημιά, ιδίως οικονομική.
Η ΔΕΥΑΡ από την άλλη διατείνεται ότι το ποσό των 100 ευρώ που αντιστοιχεί στην κατανάλωση του νερού του ξενοδοχείου κάθε μήνα είναι εξωπραγματικά μικρό.
Την ξενοδοχειακή εταιρεία εκπροσωπεί ο δικηγόρος κ. Σάββας Χαραλάμπους και την ΔΕΥΑΡ η δικηγόρος κ. Κ. Νικολιδάκη.

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

  • Γιωργος    17.06.2016 00:04

    Η ΔΕΥΑΡ από την άλλη διατείνεται ότι το ποσό των 100 ευρώ που αντιστοιχεί στην κατανάλωση του νερού του ξενοδοχείου κάθε μήνα είναι εξωπραγματικά …. Αν είναι ετσι τα πραγματα , γιατι περιμενατε τοσα χρονια αγαπητοι της ΔΕΥΑΡ να κανετε κατι ; Μετα εχετε υποχρεωσι να αναλυσετε στον πελατη σας πως φθασατε σε αυτό το ποσο, βασει ποιων κριτηριων . Δεν στελουμε ένα λογαριασμο 19800 ευρω διχως καποια δικαιολογια παρα ……..είναι εξωπραγματικο.

  • Μάνος    15.06.2016 12:35

    Να μάθετε να πληρώνετε κύριοι. Σύνηθες 101 ευρώ? Καλά εγώ με πενταμελή οικογένεια πληρώνω 50 περίπου ευρώ.
    Δεν αναρωτηθήκατε πως είναι δυνατόν μόνο 101 ευρώ για ξενοδοχείο 140 κλινών?
    Και συ βρε ΔΕΥΑΡ γιατί κατά προσέγγιση?

Σχολιασμός άρθρου