Συνεχίζεται μέχρι και την Μ. Δευτέρα 25.4.2016 η πανελλαδική αποχή των δικηγόρων από τα καθήκοντά τους σε ένδειξη διαμαρτυρίας για το ασφαλιστικό νομοσχέδιο , τις αυξήσεις στο ΦΠΑ αλλά και το υπό κατάθεση φορολογικό νομοσχέδιο.
Η Συντονιστική Επιτροπή των Δικηγορικών Συλλόγων της χώρας θα συνεδριάσει και πάλι στις 23 του μηνός προκειμένου να συνεκτιμηθούν οι εξελίξεις και να αποφασισθούν οι επόμενες ενέργειες.
ΑΠΕ-ΜΠΕ
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε


.gif)













