Ειδήσεις

Ryanair: Για έκτη συνεχόμενη χρονιά η χειρότερη αεροπορική εταιρεία

Ερευνα-κόλαφος δημοσιεύει ο Guardian, μετά το περιστατικό με τους επιβάτες που βρέθηκαν στην Τιμισοάρα

Η Ryanair ψηφίστηκε ως η χειρότερη αεροπορική εταιρεία για έκτη συνεχή χρονιά από τον βρετανικό ιστότοπο «Which», σύμφωνα με Βρετανούς καταναλωτές, οι οποίοι εκτιμούν ότι «η κακή της όψη» καλύπτεται από τα φτηνά εισιτήρια.

Όπως αναφέρει ο Guardian, η εταιρεία που μέχρι τώρα δεν φημίζεται για τις αναπαυτικές θέσεις στα αεροσκάφη ή για το καλό της φαγητό, από σήμερα έχει άλλον ένα λόγο για να μην είναι φερέγγυα και ειδικότερα προς τους Έλληνες καταναλωτές.

Πιο πρόσφατο παράδειγμα είναι το χάος που δημιουργήθηκε το βράδυ της Παρασκευής με την πτήση που εκτελούσε το δρομολόγιο Λονδίνο – Θεσσαλονίκη και λόγω κακοκαιρίας προσγειώθηκε στην Τιμισοάρα της Ρουμανίας.

Οι άνθρωποι που συμμετείχαν στην έρευνα αξιολόγησαν την αεροπορική εταιρεία με βάση την επιβίβαση, την άνεση στα καθίσματα, το φαγητό, το ποτό και το περιβάλλον της καμπίνας. Σύμφωνα με 7.901 ερωτηθέντες η συνολική βαθμολογία της εταιρείας «έφτασε» μόλις το 40% και πήρε 2 αστέρια στο σκέλος της εξυπηρέτησης επιβατών.

mesaryan12.jpg

Στο μεταξύ, όπως αναφέρει ο Independent ένας από τους συμμετέχοντες στην έρευνα είπε πως «υπάρχουν πάρα πολλοί κανόνες. Ανησυχώ ότι θα πληρώσω έξτρα για “κρυμμένα” κόστη».

Σύμφωνα με το Which η Ryanair, μεταφέρει περισσότερους επιβάτες από οποιαδήποτε άλλη αεροπορική εταιρεία στην Ευρώπη και είναι πλέον η αεροπορική εταιρεία με την οποίαν οι περισσότεροι καταναλωτές, από όσους εξέφρασαν την άποψή τους, αρνούνται να πετάξουν. Συγκεκριμένα, το 70% δήλωσε ότι δεν θα χρησιμοποιήσει τη Ryanair. Από την πλευρά της η εταιρεία χαρακτηρίζει την έρευνα «μη αντιπροσωπευτική και άχρηστη».

Ακόμη η δημοσκόπηση δείχνει ότι  οι προσπάθειες της Ryanair να πείσει το κοινό που ταξιδεύει αεροπορικώς ότι είναι μια καλύτερη αεροπορική εταιρεία δεν έχουν καρποφορήσει. Ακόμη η άρνησή της να αποζημιώσει τους πελάτες της όταν πλήττονται από απεργίες των υπαλλήλων της ζημίωσε επιπλέον τη φήμη της.

ap_18271329557654.jpg

Παρά το γεγονός ότι η Ryanair ισχυρίζεται ότι οι επανειλημμένες τροποποιήσεις στους κανόνες για τις αποσκευές της έχουν κάνει τα ταξίδια φθηνότερα για πολλούς, το Which αναφέρει ότι τα τέλη για τα καθίσματα και τις καμπίνες αποσκευών είναι υψηλότερα από τα ναύλα αντιπάλων αεροπορικών εταιρειών. Η αεροπορική εταιρεία πέρυσι είχε έσοδα £ 1,75 δισ., από τα συμπληρωματικές χρεώσεις ή τα έξτρα, τα οποία αποτελούν το 28% των συνολικών εσόδων της.

Πόσο κοστίζουν οι εκχωρημένες θέσεις

Οι εκχωρημένες θέσεις στη Ryanair μπορεί να κοστίζουν έως και 40 £ ανά επιβάτη για ένα ταξίδι μετ ‘επιστροφής. Μάλιστα μία τροχήλατη αποσκευή κοστίζει επιπλέον £ 12- £ 16 μετά από αλλαγές που έγιναν στους κανόνες για τις αποσκευές πέρυσι. Ακόμη. το κόστος ελέγχου σε μια βαλίτσα 20 κιλών μπορεί να υπερδιπλασιάσει πολλές από τις τιμές που διαφημίζει η εταιρεία.

1111111.jpg

Παράλληλα οι ερωτηθέντες είπαν ότι η καλύτερη εταιρεία από αυτές που χρησιμοποιούν είναι η Jet2.

1111111111.jpg

Την ίδια ώρα η British Airways βρίσκεται στην 15η θέση των προτιμήσεων, ενώ η Easy Jet βρίσκεται στην 11η θέση.

Η Ryanair έχει “καταστρέψει” τις διακοπές πολλών επιβατών

«Τα τελευταία δυο χρόνια, η Ryanair έχει ακυρώσει χιλιάδες πτήσεις, έχει “καταστρέψει” τις διακοπές πολλών επιβατών και παραβιάζει τους κανόνες όσον αφορά στην αποζημίωση. Τα αποτελέσματα της έρευνας δείχνουν ότι οι επιβάτες έχουν αγανακτήσει. Ήρθε η ώρα να αρχίσουν να ταξιδεύουν με ανταγωνιστές της εταιρείας, οι οποίοι αποδεικνύουν ότι το γεγονός ότι είναι χαμηλού κόστους, δεν σημαίνει ότι οι υπηρεσίες πρέπει να είναι αντίστοιχές του», δήλωσε ο ταξιδιωτικός συντάκτης, Ρόρι Μπόλαντ.

πηγή ethnos.gr

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου