Ειδήσεις

Αστήρικτες οι κατηγορίες για το νοσοκομείο Ρόδου – Πρόκειται για γνωστές αγγλικές… κακίες

Τόσον η διοίκηση, όσον και το ιατρικό προσωπικό και το σύνολο των εργαζομένων στο νοσοκομείο Ρόδου, απορρίπτουν, και μάλιστα κατά τρόπο κατηγορηματικό και απόλυτο, τις αιτιάσεις του Αγγλου Stephen Moss, ότι δεν έτυχε της δέουσας νοσηλείας.
Συγκεκριμένα, όλοι οι προαναφερθέντες, εξέδωσαν χθες την ακόλουθη κοινή ανακοίνωση:
Ο ασθενής Stephen Moss εισήχθη στην Ορθοπεδική κλινική του Γ. Ν. Ρόδου στις 21.6.2017 μετά από αναφερόμενη πτώση, αφού έλαβαν χώρα όλες οι απαραίτητες εργαστηριακές και απεικονιστικές εξετάσεις προκειμένου να καθορισθεί η ενδεδειγμένη θεραπεία του.
Στις 27.06.2017 η οικογένεια του ασθενούς υπέβαλε αίτημα σε Ιδιωτική Ασφαλιστική Εταιρεία, ζητώντας τη μεταφορά του στη Μεγάλη Βρετανία προκειμένου να πραγματοποιηθεί εκεί η χειρουργική επέμβαση, η δε απάντηση της εταιρείας ήταν απορριπτική. Η χειρουργική επέμβαση έλαβε χώρα στις 30.06.2017, στο Γενικό Νοσοκομείο Ρόδου και σύμφωνα με τους ιατρούς ήταν απολύτως επιτυχής.
Το νοσηλευτικό προσωπικό ακολούθησε με απόλυτη συνέπεια τις οδηγίες του θεράποντος ιατρού και βρισκόταν διαρκώς στη διάθεση του ασθενούς καθ’ όλη τη διάρκεια της νοσηλείας του τόσο στην ορθοπεδική όσο και στην νευροχειρουργική κλινική. Το διαιτολόγιό του ήταν σύμφωνο με τις οδηγίες του θεράποντος ιατρού και ασφαλώς και δεν διαφοροποιήθηκε σύμφωνα με τις επιθυμίες του ασθενούς. Άλλωστε, οι υπηρεσίες σίτισης του Γ.Ν. Ρόδου τυγχάνουν ευρείας αποδοχής και άριστης αξιολόγησης από το σύνολο των μέχρι σήμερα νοσηλευομένων. Όσον αφορά τα θέματα υγιεινής που επικαλείται στις δηλώσεις του ο ασθενής, παρόλη τη χαμηλού βαθμού συνεργασία που επέδειξε ως προς τη συμμόρφωσή του με τις οδηγίες του ιατρικού και νοσηλευτικού προσωπικού, είναι ανυπόστατα καθώς η κύρια μέριμνα όλων των εργαζομένων είναι η διαρκής διασφάλιση των συνθηκών υγιεινής και ασφάλειας όλων των νοσηλευομένων.
Το Γενικό Νοσοκομείο Ρόδου και η Διοίκηση αυτού καταβάλλουν καθημερινά κάθε ανθρωπίνως δυνατή προσπάθεια για να επιτευχθεί η καθολική και ισότιμη πρόσβαση του συνόλου του πληθυσμού σε ποιοτικές υπηρεσίες υγείας.
Καθώς οι δηλώσεις του Stephen Moss αλλοιώνουν το έργο που επιτελείται ως απόρροια της αδιάλειπτης και αρμονικής συνεργασίας μεταξύ του Ιατρικού, του Νοσηλευτικού και του Διοικητικού προσωπικού, η Διοίκηση επιφυλάσσεται, όπως προβεί στις απαραίτητες νομικές ενέργειες για τη διασφάλιση των συμφερόντων του Νοσοκομείου (έγκληση για συκοφαντική δυσφήμιση δια του τύπου) αλλά κυρίως για να μην επιτρέψει σε κανένα να μειώνει την προσπάθεια αυτή.
Εκ μέρους της Διοίκησης, του Ιατρικού Προσωπικού και του συνόλου των Εργαζομένων του Γενικού Νοσοκομείου Ρόδου

ΔΙΑΨΕΥΔΕΙ ΤΑ ΑΓΓΛΙΚΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ
Στο μεταξύ με επιστολή που τιτλοφορείται «Η αλήθεια για τον Stephen Moss και την θεραπεία του στο Γενικό Νοσοκομείο Ρόδου» η κ. Lynn Fearn, διαψεύδει τα ρεπορτάζ των εφημερίδων της Μεγάλης Βρετανίας, που αναπαρήχθησαν στην Ελλάδα.
Η κ. Lynn Fearn είναι φίλη του ασθενούς και υπεύθυνη του «Lindos Rock Week», που διοργανώνει συναυλίες στο νησί.
Όπως εξηγεί, ο κ. Μοss και η σύζυγός του συμμετείχαν στην διοργάνωση και ήρθαν στο νησί για το ροκ φεστιβάλ. Επεσε από τις σκάλες στο δωμάτιό του και τραυματίστηκε. Μεταφέρθηκε στο Γενικό Νοσοκομείο Ρόδου και ο 61χρονος, πατέρας δύο παιδιών και παππούς, έχει ασφάλεια στην εταιρεία «Puffin Insurance» από τον Δεκέμβριο του 2016 η οποία είχε διαβεβαιώσει ότι θα κινούσε τις διαδικασίες για την μεταφορά του στην Μεγάλη Βρετανία.
Υποστηρίζει ότι το μόνο που είπε ήταν ότι στην Ελλάδα τα νοσοκομεία είναι διαφορετικά από την Αγγλία και συγκεκριμένα ότι οι ελληνικές οικογένειες ενδιαφέροντο για τους ασθενείς και δεν ήταν πολύ το νοσηλευτικό προσωπικό. Η ασφαλιστική εταιρεία τούς ενημέρωσε ότι δεν μπορούσε να μεταφράσει τα ιατρικά έγγραφα και ο 61χρονος παρέμεινε επί 3 ημέρες στο νοσοκομείο χωρίς σαφή ενημέρωση από την ασφαλιστική εταιρεία.
Ισχυρίζεται ακόμη ότι ιατρός της ορθοπεδικής κλινικής του νοσοκομείου πρότεινε στον ασθενή να μεταφερθεί στην Εuromedica για καλύτερες νοσηλευτικές υπηρεσίες γιατί είχε ενοχληθεί και επεδίωκε να βγάλει τον καθετήρα του. Η ασφαλιστική ενημέρωσε ότι δεν κάλυπτε τα έξοδα και κίνησε μια διαδικασία συγκέντρωσης χρημάτων μέσω του facebook. Δύο ιδιωτικές νοσοκόμες ανταποκρίθηκαν και ανέλαβαν να τον προσέχουν.
Καθιστά σαφές ότι τόσο η ίδια όσο ο ασθενής και η σύζυγός του δεν είπαν τίποτε κακό στα αγγλικά ΜΜΕ για το Νοσοκομείο της Ρόδου και υποστηρίζει ότι η ιστορία παραποιήθηκε στη χώρα της. Το μόνο τους πρόβλημα, όπως τονίζει, ήταν με την ασφαλιστική τους εταιρεία, ενώ εκφράζει την ευγνωμοσύνη του για την φροντίδα που του παρείχαν οι ιατροί στη Ρόδο.

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου