Ολοκληρώνεται η δημόσια διαβούλευση με τους φορείς της Ρόδου γύρω από τη μελέτη που αφορά τη δημιουργία δομής για τη διεκπεραίωση καταγγελιών και παραπόνων των επισκεπτών του νησιού.
Θυμίζουμε πως η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου στην προσπάθεια που καταβάλλει για επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου αλλά και την αναβάθμιση των υπηρεσιών που προσφέρονται στα νησιά μας από τις τοπικές επιχειρήσεις, είχε αποφασίσει να προχωρήσει στην δημιουργία μιας δομής, η οποία θα βοηθήσει στην αποτροπή των αρνητικών δημόσιων σχολίων και στην άμεση λύση των παραπόνων των επισκεπτών μέσω προγράμματος με τον τίτλο: «WE CARE ABOUT YOU SOUTH AEGEAN ISLANDS».
Η δομή αυτή θα αποτελείται από ένα site-βάση δεδομένων αλλά και από την φυσική παρουσία ειδικευμένου προσωπικού σε κεντρικά σημεία του νησιού, τα οποία θα μπορέσουν να απορροφήσουν τα θετικά και αρνητικά σχόλια και τις θετικές και αρνητικές εμπειρίες των επισκεπτών μας, πριν αυτές δημοσιοποιηθούν στο διαδίκτυο.
Η ίδια πλατφόρμα καταγγελίας θα υπάρχει σε τρία ειδικά διαμορφωμένα σημεία σε τρεις  περιοχές του νησιού,  στο κέντρο της Ρόδου, στην Παλιά Πόλη και στη Λίνδο, όπου θα μπορεί κάποιος να καταγγείλει αυτοπροσώπως την εμπειρία του σε ειδικά εκπαιδευμένο προσωπικό το οποίο θα τον βοηθήσει να καταχωρήσει την καταγγελία του αλλά και να τον καθησυχάσει.
Στόχος της δράσης αυτής είναι η συντονισμένη ανάπτυξη σχέσεων με τους τουρίστες αλλά και η αντιμετώπιση των αρνητικών εμπειριών τους με απώτερο στόχο τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών, την αύξηση του επιπέδου ικανοποίησης των επισκεπτών αλλά και  την αύξηση της επισκεψιμότητας και των επαναλαμβανόμενων επισκέψεων στην περιοχή μας.
Για το σκοπό αυτό η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου προσπάθησε να ενθαρρύνει τους εμπλεκόμενους φορείς του τουρισμού της περιοχής μας για την κατάθεση προτάσεων επί της μελέτης «WE CAREABOUT YOU SOUTH AEGEAN ISLANDS» και τη συμμετοχή τους στη δημόσια διαβούλευση η οποία ολοκληρώνεται –κανονικά- στις 15 Φεβρουαρίου 2017.
Τη μελέτη συνέταξαν στελέχη της Business Regional Consulting μετά από σχετική απόφαση της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου τα οποία και την παρουσίασαν πρόσφατα.

Ο Παναγιώτης Κουνάκης
Όπως δήλωσε στη «δημοκρατική» ο εντεταλμένος περιφερειακός σύμβουλος κ. Παναγιώτης Κουνάκης που έχει αναλάβει και την σχετική πρωτοβουλία, υπάρχει ήδη πολύ έντονο ενδιαφέρον από όλους τους τοπικούς φορείς ενώ φαίνεται ότι στην προσπάθεια θα συμμετέχει και ο Δήμος Ρόδου, καθώς θέλει να δημιουργήσει μια παρόμοια δομή για τους δημότες:
«Χτες συναντήθηκα με τους εκπροσώπους του ΕΒΕΔ και με τον ίδιο τον δήμαρχο Ρόδου κ. Φώτη Χατζηδιάκο. Το Επιμελητήριο αλλά και οι υπόλοιποι φορείς είναι ήδη θετικοί και έχουν ανταποκριθεί στο δικό μας αίτημα. Περιμένουμε τις προτάσεις και εγγράφως ώστε να βελτιώσουμε το πρόγραμμα μέχρι και την ολοκλήρωσή του. Από εκεί και πέρα, θα δούμε πώς μπορούμε να κάνουμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα και ευελπιστούμε να είμαστε έτοιμοι πριν από την έναρξη της φετινής τουριστικής περιόδου. Το θετικό είναι ότι υπάρχουν ενδιαφέρουσες προτάσεις και ότι έχουν αγκαλιάσει πολλοί αυτό το εγχείρημα. Όσον αφορά τον δήμαρχο Ρόδου, θεώρησε ότι αυτό μπορεί να λειτουργήσει τόσο για να βελτιώσουμε την εμπειρία των επισκεπτών του νησιού μας, όσο και των δημοτών μας. Θα μπορέσει να αποτελέσει ένα εργαλείο επικοινωνίας του Δήμου με τους δημότες σε παραγωγικό επίπεδο».
Στόχος της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, είναι να ξεκινήσει πιλοτικά από τη Ρόδο και στη συνέχεια να επεκταθεί σε όλα τα νησιά. Το κόστος του εγχειρήματος το αναλαμβάνει η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου.

Προώθηση «WE CARE ABOUT YOU SOUTH AEGEAN ISLANDS»
Η προώθηση του εγχειρήματος θα πραγματοποιηθεί με τους εξής τρόπους:
Με την υποστήριξη των παροχών κινητής τηλεφωνίας, θα στέλνεται αυτόματο μήνυμα στα κινητά με roaming ώστε να ενημερώνονται για τα σημεία συμβουλών και την ιστοσελίδα «WE CARE ABOUT YOU SOUTH AEGEAN ISLANDS».
Θα δημιουργηθούν φυλλάδια ενημέρωσης των επισκεπτών τα οποία θα μοιραστούν σε όλα τα ξενοδοχεία του νησιού ώστε να μπορούν οι επισκέπτες να ενημερώνονται για την δυνατότητα καταγγελίας.
Θα υπάρξει προώθηση του site από τις μηχανές αναζήτησης αλλά και από τα site της Περιφέρειας και των Δήμων, αλλά και από μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπως Facebook, Pinterest, Foursquare, Tripadvisor και άλλα.
Θα υπάρχει συνεργασία με τα μεγάλα πρακτορεία όπως TUI και Thomas Cook για την ειδική ενημέρωση των πελατών τους για την ιστοσελίδα και θα υπάρχει προτροπή για την χρήση της σε κάθε συμβάν.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ