Κυρ. Μητσοτάκης: Εμπιστεύομαι τον δημόσιο λειτουργό
«Χαίρομαι που σας υποδέχομαι για δεύτερη φορά μέσα σε δύο ημέρες στο Μέγαρο Μαξίμου να συζητήσουμε για τη δημόσια διοίκηση, για το επίπεδο των αρμοδιοτήτων το οποίο πρέπει να ξεκαθαριστεί ανάμεσα ...

.gif)














