Άδωνις Γεωργιάδης για τον πληθωρισμό: Ποιος είμαι ο Σούπερμαν;
«Ο πληθωρισμός στα τρόφιμα τρέχει με 14,7%. Είμαστε η τέταρτη χαμηλότερη στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Πλάκα μου κάνεις. Δηλαδή εσείς πιστεύετε ότι θα ανεβαίνουν τα τρόφιμα σε όλο τον πλανήτη, αλλά στην ...
.gif)















