Ένα αποχαιρετιστήριο μήνυμα, «ανέβασε» στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, ο μέχρι χθες αρχηγός ΓΕΣ, Αλκιβιάδης Στεφανής, ο οποίος αποστρατεύθηκε με απόφαση του ΚΥΣΕΑ που συνεδρίασε το βράδυ της Παρασκευής υπό τον Πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα.
Ο στρατηγός Στεφανής δέχεται πολλά θετικά μηνύματα, ενώ και ο τέως υπουργός Εθνικής Άμυνας Πάνος Καμμένος έκανε λόγο για τεράστια απώλεια για το Στράτευμα.

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε
.gif)















