Αποκαλυπτικός ήταν ο τέως υφυπουργός Γιώργος Νικητιάδης την Παρασκευή το πρωί στο Πρώτο 91.5. Ο πολιτικός βρέθηκε για πρώτη φορά στο στούντιο όπου απάντησε σε όλες τις ερωτήσεις που του τέθηκαν από την δημοσιογράφο Σάντυ Λαδικού και τους ακροατές.

Με αφορμή το γεγονός ότι έχει δηλώσει ο ίδιος ότι είναι πολιτικά παρών η πρώτη ερώτηση αφορούσε αυτή την δήλωση καθώς και σε ποιο επίπεδο, αφού είναι έντονη η φημολογία ότι ο κύριος Νικητιάδης θα είναι υποψήφιος περιφερειάρχης.

Ο ίδιος αφού ευχαρίστησε για το ενδιαφέρον, τόνισε ότι προτεραιότητα έχει να απεγκλωβιστεί η χώρα και οι πολίτες από τα μνημόνια και την οικονομική ύφεση. Για ακόμη μία φορά ο Γιώργος Νικητιάδης είπε ξεκάθαρα ότι είναι παρών και ότι είναι έτοιμος να προσφέρει από οποιαδήποτε θέση για το καλό των νησιωτών, του τουρισμού και της χώρας.

Όπως σημείωσε βρέθηκε σε καρέκλες και ο ίδιος έχει μία επαγγελματική και προσωπική σταθερότητα που τον ικανοποιεί και δεν του γεννά την ανάγκη να είναι γαντζωμένος σε καρέκλες εξουσίας.

Όμως θα υπηρετήσει από οποιαδήποτε θέση του ζητηθεί είτε ως σύμβουλος πχ πρωθυπουργού , δημάρχου, υπουργείου, περιφέρειας εφόσον έχει ως επίκεντρο την νησιωτική πολιτική και τον τουρισμό.

Σε ερώτηση για τα σχέδια του σε σχέση με την ενδεχόμενη υποψηφιότητα στην θέση του περιφερειάρχη Νοτίου Αιγαίου ο Γιώργος Νικητιάδης είπε: « Δεν είναι ζητούμενο το τι υπάρχει στο μυαλό μου αλλά τι ανάγκες μπορώ να καλύψω. Αν η παράταξη μου κρίνει ότι μπορώ να προσφέρω από την θέση του περιφερειάρχη θα το κάνω όπως εάν κρίνει ότι μπορώ να προσφέρω από την θέση του βουλευτή. Δεν με ενδιαφέρουν οι θέσεις είμαι χορτασμένος».

Σε ότι αφορά τον τουρισμό ο τέως υφυπουργός τουρισμού είπε: « Η Κως βγαίνει από μία τεράστια κρίση τουριστική φέτος και η αύξηση σε σχέση με πέρυσι είναι τεράστια. Φυσικά αυτό από μόνο του δεν αρκεί καθώς δεν θα πρέπει να παραμείνουμε μόνο εκεί. Η Κως θα πρέπει να δει με ποιο τρόπο θα διαφημιστεί καλύτερα και πως θα κρατήσει όλο αυτόν τον κόσμο σε βάθος δεκαετίας.

Πρέπει να βρούμε τρόπους να κερδίσουμε από την φετινή χρονιά για τα επόμενα χρόνια. Ο τουρίστας πρέπει να γίνει ο μεγαλύτερος μας διαφημιστής και όλοι να βάλουν μπροστά το καλύτερό τους χαμόγελο, την φιλοξενία και τον καλύτερο τους εαυτό. Οι τουρίστες πρέπει να φύγουν ενθουσιασμένοι».

Ο κύριος Νικητιάδης μίλησε και για τα έργα υποδομής όπως είναι για παράδειγμα το αποχετευτικό στην ενότητα Ηρακλειδών λέγοντας: « Διάβασα δηλώσεις περιφερειάρχη, δημάρχου, επάρχου για το αποχετευτικό της Κεφάλου και είναι σε καλό επίπεδο. Ακούω λόγια. Πρέπει να ξέρουμε ότι όταν η περιφέρεια ανακοινώνει ένα έργο απλά επιβεβαιώνει την εργασία που έχει κάνει ένας δήμος με μελέτες κτλ και η περιφέρεια απλά το εντάσσει στα χρηματοδοτικά προγράμματα. Ο περιφερειάρχης έχει υποχρέωση να το συμπεριλάβει στα χρηματοδοτικά προγράμματα το έργο. Άλλοι όμως έχουν δουλέψει, όχι η περιφέρεια».

Κατά την διάρκεια της συζήτησης η κουβέντα πήγε προς την Ryanair με τον Γιώργο Νιηκτιάδη να δηλώνει: « Η Ryanair ήρθε την πρώτη φορά σε Κω και Ρόδο όταν από την Καρδάμαινα ο Στέργος Μπίλλης, ο Γιώργος Παπαγγελής και άλλοι μου το έθεσαν το θέμα ως υποψήφιος βουλευτής. Η Μαρία Κυπραίου ως έπαρχος τότε βοήθησε πολύ και έτσι καταφέραμε να φέρουμε την εταιρεία στην Ελλάδα και στην Κω. Εκείνη την χρονιά είχαμε 32.000 τουρίστες από την συγκριμένη εταιρεία με πτήσεις Γενάρη – Φλεβάρη.

Να πούμε όμως την αλήθεια. Οι μεγάλοι τουριστικοί γίγαντες δεν θέλουν την Ryanair και να τους κοπεί η δουλειά. Η συγκεκριμένη αεροπορική μεταφέρει ένα μεγάλο όγκο κόσμου ακόμη και πάνω από τον κολοσσό Lufthansa. Τότε είχα δείξει στους Ιρλανδούς το παλαιό αεροδρόμιο ώστε να γίνει βάση. Οι Χανιώτες με κάλεσαν και ζήτησαν την άποψή μου. Εδώ έγιναν λάθη και ας μην αναζητήσουμε ευθύνες σε πρόσωπα.

Όταν ήμουν στο υπουργείο είχα συγκαλέσει σύσκεψη με περιφερειάρχες και εκπροσώπους των εταιρειών χαμηλού κόστους προκειμένου να συζητήσουν τους τρόπους συνεργασίας. Δυστυχώς έμειναν τα πράγματα στάσιμα. Γιατί σε άλλες χώρες δεν ενοχλούνται οι γίγαντες του τουρισμού και εδώ φοβόμαστε που ενοχλούνται; Κάναμε πάλι λάθη με την πώληση των αεροδρομίων καθώς θα έπρεπε να υπάρξουν ειδικοί όροι με Fraport για τα τέλη. Αν υπάρχουν αυξημένα τέλη τότε θα είναι αποτρεπτικό για τις αεροπορικές εταιρείες χαμηλού κόστους».

Για την Kosvoice. gr

Σάντυ Λαδικού

Σχολιασμός άρθρου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ