Ο Δήμαρχος Κω κ. Γιώργος Κυρίτσης αναφερόμενος στην απόφαση της ΔΕΗ να αναστείλει τις διακοπές ηλεκτροδότησης στους κατοίκους της Κω, έκανε την ακόλουθη δήλωση:
Και οι δύο επέδειξαν αίσθηση κοινωνικής ευθύνης και υπευθυνότητα.
Η αναστολή των διακοπών ηλεκτροδότησης για τους καταναλωτές της ΔΕΗ στην Κω μέχρι τις 20 Αυγούστου, είναι ένα αυτονόητο και επιβεβλημένο μέτρο.
Θεωρώ όμως ότι θα πρέπει παράλληλα, μετά την παρέλευση της συγκεκριμένης ημερομηνίας να αντιμετωπιστούν ξεχωριστά κάποιες περιπτώσεις για να παραταθεί το μέτρο και για κάποιες άλλες περιπτώσεις θα πρέπει να υπάρξει ένα νέο πλαίσιο ρυθμίσεων και διευκολύνσεων.”
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε


.gif)













