Στις 16.00 το μεσημέρι της Tρίτης θα πραγματοποιηθεί η κηδεία της 19χρονης Αγγελικής Νικολάκου του Πέτρου και της Μιχαέλας, που υπέκυψε το πρωί του Σαββάτου στον Ερυθρό Σταυρό Αθηνών, όπου και νοσηλευόταν από την 5η Απριλίου 2017. Η 19χρονη είχε παρασυρθεί από μοτοσυκλέτα ενώ διέσχιζε την λεωφόρο Κηφισσίας και στο άκουσμα του θανάτου της το νησί της Ρόδου έχει βυθιστεί στο πένθος.
H εξόδιος ακολουθία θα ψαλεί στον Ιερό Ναό Ταξιάρχη Ρόδου.
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε


.gif)













