Ρεπορτάζ

Παράγοντες του Λιμενικού θα παραχωρούσαν το καρνάγιο σε ιδιωτική επιχείρηση!

  • Με απ’ ευθείας ανάθεση και… συνοπτικές διαδικασίες!

Μείζον θέμα δημιουργήθηκε στις τάξεις του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Νότιας Δωδεκανήσου μετά από πληροφορίες, που ήθελαν την διοίκηση να επιδιώκει με εκτός ημερησίας διάταξης εισήγηση και με τη διαδικασία του κατεπείγοντος να παραχωρήσει απευθείας και για διάστημα 35 μηνών τη διαχείριση του Καρνάγιου σε ιδιωτική επιχείρηση!
Το σαββατοκύριακο, υπήρξαν σχετικές διαμαρτυρίες και παραστάσεις με αποτέλεσμα χθες να αποφασιστεί αρμοδίως να κινηθεί η διαδικασία προσκλήσεως εκδήλωσης ενδιαφέροντος σε εταιρείες για την ανάληψη του συγκεκριμένου έργου ως και την ολοκλήρωση της μελέτης αξιοποίησης του Καρνάγιο.
Σε όμοια διαδικασία, που τελικώς δεν προχώρησε λόγω νομικών κωλυμάτων, τον Δεκέμβριο του 2010, είχαν εκδηλώσει ενδιαφέρον το επιχειρησιακό σχήμα Παρασκευάς Κακάς- Εργοδομή ΑΕ- Ναυτιλιακές και Τουριστικές Επιχειρήσεις ΑΕ- Γνώμων Κατασκευές ΑΕ. – Κυριακούλης Μεσογειακαί Κρουαζιέραι Μονοπρόσωπη Ναυτιλιακή Ε.Π.Π., από την εταιρεία ” Ι. Μαρούλης Α.Ε” και την “Al Yaht Trade – Concortium AE”.
Ενδιαφέρον εκδηλώνεται από την τελευταία εταιρεία, και σύμφωνα με τις πληροφορίες και από την εταιρεία «Δωδεκάνησος Ναυτιλιακή».
Η παραχώρηση τότε είχε κινηθεί για 50 έτη, μετά την πάροδο των οποίων οι πάσης φύσεως εγκαταστάσεις και κατασκευές, επί της χερσαίας και θαλάσσιας ζώνης του Καρνάγιου, θα παρέμεναν στην κυριότητα, τη χρήση και εκμετάλλευση του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Νότιας Δωδεκανήσου.
Στη λιμενολεκάνη του έργου, είναι δυνατό να εξυπηρετούνται 24 σκάφη πρυμνοδετημένα, σε κρηπίδωμα μήκους 116 μέτρων. Προβλέπεται επίσης συγκεκριμένος αριθμός πλαγιοδετημένων σκαφών, αναλόγως του μήκους τους, σε κρηπίδωμα μήκους 186 μέτρων.
Σε ό,τι αφορά τις κτιριακές εγκαταστάσεις, προκειμένου το Kαρνάγιο να καταστεί λειτουργικό, ανταγωνιστικό και να συμβάλει στην περαιτέρω ανάπτυξη του τομέα επισκευών μικρών σκαφών της περιοχής, το επιχειρησιακό σχήμα επρόκειτο να μεριμνήσει για την υποβολή ενός πλήρους σχεδίου ανάπτυξης που θα περιλαμβάνει κατ’ ελάχιστο διάφορες παρεμβάσεις όπως κτήριο διοίκησης, πύλη και κτήριο ασφαλείας, ιατρείο, κτήριο εστίασης πελατών (εστιατόριο, bar, καφετέρια), κτήριο κοινοχρήστων λουτρών και wc πελατών, κτήριο γενικών αποθηκών και φύλαξης προσωπικών ειδών πελατών, μηχανουργείο, ηλεκτρολογείο, ιστιοραφείο, ξυλουργείο, βαφείο, χώρους επεξεργασίας πολυεστέρα αλουμινίου σιδήρου, χώρους ναυτικού τμήματος – εφαρμοστών, χώρο γραφείων υπεργολάβων, χώρο αποθήκευσης υλικών και πρώτων υλών, γενικές αποθήκες, εργαλειοδοτήριο, κτήριο εστίασης προσωπικού, κτήριο κοινόχρηστων λουτρών, κτήριο υποσταθμού ΔΕΗ ηλεκτροπαραγωγού ζεύγους για τις ανάγκες της εγκατάστασης, χώρο εγκατάστασης μηχανημάτων παραγωγής αέρα υπό πίεση και υποστέγαστρα και στέγαστρα για μικρότερα σκάφη.

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου