Την Τετάρτη 19/4 αναχωρεί ο ΑΕΣΠ Φοίνικας από το λιμάνι της Ρόδου για τη Σάμο, όπου θα διεκδικήσει την άνοδο στην Α2 Εθνική κατηγορία. Η ομάδα του Νίκου Αντωνιάδη θα φτάσει στο νησί της Σάμου τις πρώτες πρωινές ώρες της Πέμπτης. Θα ακολουθήσει πρωινή προπόνηση στις 11.00 και μετά χαλάρωμα στο ξενοδοχείο της αποστολής. Την Παρασκευή 21/4 θα αντιμετωπίσει στο πρώτο παιχνίδι των μπαράζ τον οικοδεσπότη Κέρκη, το Σάββατο 22/4 τον ΦΟΚ Χίου και την Κυριακή 23/4 την ομάδα της Σύρου. Η επιστροφή στη Ρόδο αναμένεται το πρωί της Δευτέρας.
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε
.gif)















