Ειδήσεις

Νέο μήνυμα Μητσοτάκη: “Μένουμε σπίτι, βγάινουμε νικητές” (βίντεο)

Μητσοτάκης

Την ευγνωμοσύνη του σε όσους βρίσκονται στην πρώτη γραμμή της μάχης κατά του κορονοϊού εκφράζει με ένα βίντεο που ανέβασε στο Twitter ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης.

Συγκεκριμένα, αναφέρει:

“Για όσους βρίσκονται στην πρώτη γραμμή, για όλους τους Έλληνες που δίνουν τον καλύτερό τους εαυτό για να ξεπεράσουμε αυτή τη δυσκολία, για κάθε έναν από εμάς που επιλέγει να κάνει το σωστό για την κοινωνία: ένα μεγάλο ευχαριστώ. Μένουμε σπίτι. Βγαίνουμε νικητές”.

Prime Minister GR

@PrimeministerGR

Για όσους βρίσκονται στην πρώτη γραμμή, για όλους τους Έλληνες που δίνουν τον καλύτερό τους εαυτό για να ξεπεράσουμε αυτή τη δυσκολία, για κάθε έναν από εμάς που επιλέγει να κάνει το σωστό για την κοινωνία: ένα μεγάλο ευχαριστώ. Μένουμε σπίτι. Βγαίνουμε νικητές.

501 άτομα συζητούν σχετικά με αυτό

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗

Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Προσθέστε ένα σχόλιο

Το E-mail δεν θα δημοσιευτεί.
Πρέπει να συμπληρωθούν όλα τα πεδία για την υποβολή του σχολίου.