Ειδήσεις

Τουρκικό ελικόπτερο πετούσε μισή ώρα γύρω από τη Λέσβο!-Δύο εικονικές αερομαχίες

Έκανε τον κύκλο του νησιού – Το αναχαίτισαν εικονικά δύο ελληνικά μαχητικά – Την ίδια ώρα δύο τουρκικά F-16 προκάλεσαν δύο εικονικές αερομαχίες με ελληνικά μαχητικά αεροσκάφη επιφυλακής

Σε μία πρωτοφανή επιθετική ενέργεια προχώρησε το μεσημέρι της Πέμπτης η Άγκυρα. Τουρκικό ελικόπτερο τύπου Sikorsky S-70 πετούσε σχεδόν επί μισή ώρα γύρω από τη Λέσβο και δεν σταμάτησε την περίεργη πτήση του γύρω από το τρίτο μεγαλύτερο ελληνικό νησί ακόμη κι όταν δύο ελληνικά μαχητικά αεροσκάφη επιφυλακής το προσέγγισαν, το αναγνώρισαν και το αναχαίτισαν εικονικά!

Το περιστατικό που δεν έχει προηγούμενο ξεκίνησε στις 14:16 το μεσημέρι της Πέμπτης, όταν το τουρκικό Sikorsky μπήκε στο FIR Αθηνών από την περιοχή βόρεια της Λέσβου και στη συνέχεια παραβίασε τον ελληνικό εναέριο χώρο. Η πτήση του τουρκικού ελικοπτέρου που κινήθηκε πολύ κοντά στις ακτές της Λέσβου διήρκεσε μέχρι τις 14:44, όταν το S-70 βγήκε από τον ελληνικό από την περιοχή νότια του νησιού.

Τι σχεδιάζουν οι Τούρκοι; Γιατί σχεδίασαν αποστολή χαμηλής πτήσης με ένα πολεμικό ελικόπτερο που περικύκλωσε το τρίτο μεγαλύτερο νησί της Ελλάδας; Τα ερωτήματα αυτά απασχολούν τους αξιωματικούς του ΓΕΕΘΑ. Εμπειροι επιτελείς δεν αποκλείουν το γεγονός το τουρκικό ελικόπτερο να διέθετε συστήματα υποκλοπών και να στόχευε να αντλήσει συγκεκριμένες πληροφορίες από ελληνικές εγκαταστάσεις στη Λέσβο.

Επισημαίνεται ως ενδεικτικό της τουρκικής επιθετικότητας ότι οι χειριστές του τουρκικού Sikorsky δεν απομακρύνθηκαν από τον ελληνικό εναέριο χώρο ακόμη κι όταν το ελικόπτερό τους αναγνωρίστηκε και αναχαιτίστηκε εικονικά από δύο ελληνικά μαχητικά αεροσκάφη επιφυλακής. Το τουρκικό ελικόπτερο παραβίασε τρεις φορές τον ελληνικό εναέριο χώρο, αφού έμπαινε και έβγαινε από την περιοχή του εθνικού εναέριου χώρου…

Λίγο μετά την προσέγγιση των ελληνικών μαχητικών με το τουρκικό Sikorsky στην περιοχή της Λέσβου εμφανίστηκαν δύο οπλισμένα τουρκικά F-16 τα οποία παραβίασαν δύο φορές τον ελληνικό εναέριο χώρο και ενεπλάκησαν σε δύο εικονικές αερομαχίες με τα ελληνικά μαχητικά.

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

  • xchange    14.05.2017 20:59

    efalkenburg> Χαίρομαι που σε μια βδομάδα έγινες κολλητός με τον “Κάρλο”.

    Εγώ κολλητός που τον έβγαλα λάθος ή εσύ που κατάπιες ότι σου σέρβιρε;
    Όσο για την εβδομάδα, ενδιάμεσα ήταν εργάσιμες ημέρες – αν ξέρεις από αυτά!

    efalkenburg> Να που βγήκε κάτι θετικό από αυτό το σχόλιο.

    Ποιο; Ότι άλλαξες συγγραφέα;
    …ή ότι μάλλον έβαλες μυαλό αφού δεν απάντησες σε ΚΑΝΕΝΑ επιχείρημα και άρχισες το: “Στρίβειν δια της αμπελο-ψυχολογίας!”
    ΜΠΟΥΑ, ΧΑ, Χα, χα!

    efalkenburg> Να μην ξεχάσεις να του στείλεις χαιρετίσματα από μένα.

    Γιατί εσύ τσακώθηκες τώρα και δεν μιλιόσαστε πια ε; Μα να σβήνεις έτσι μια ζωή μωρέ;!;

    efalkenburg> Και μια που γίναμε φιλαράκια…

    Δεν πιάνω τέτοιους φίλους.

    efalkenburg> … μήπως να σου συστήσω να κοιτάξεις κανα-δυό θεματάκια που βλέπω;

    Ε, αφού αποδείχτηκες ανίκανος σε επιχειρηματολογία, φιλοσοφία και στις στρατηγικές αναλύσεις, ας δοκιμάσεις την τύχη σου και στην ψυχολογία – που ξέρεις; Κάποτε κάτι θα πιάσεις.

    efalkenburg> Το να αντιλαμβάνεσαι τα θέματα μόνο μέσα από την δική σου οπτική γωνία και αντίληψη θυμίζει την συμπεριφορά 5χρονου. Στην ψυχολογία λέγεται εγωκεντρισμός. Το να αποδίδεις στους άλλους συμπεράσματα και συμπεριφορές που είναι μόνο στο μυαλό σου, λέγεται προβολή.
    Θες να σου συστήσω κανένα βιβλίο του Έριχ Φρομ να διαβάσεις για την ερχόμενη εβδομάδα;

    Επ, τι έγινε; Μόνο συγγραφέα; Δεν έχουμε πρόχειρο κανένα τίτλο αυτή την φορά γιατρέ;
    (Και στο λέγανε: “Μείνε στον Κάρλο που είναι μόνο καμιά δεκαριά σελίδες!”
    Τώρα σου βγήκε και δουλειά! – Καλό διάβασμα! – ΜΠΟΥΟ, ΧΟ, Χο, χο!)

    efalkenburg> Και μην σε πιάσουν πάλι υστερίες γιατί στο τέλος θα χρειαστείς κάτι περισσότερο από βιβλίο.

    Ποιες υστερίες; Εγώ την πλάκα μου κάνω όπως βλέπεις – καθόμαστε με την παρέα και σκάμε στα γέλια με έναν ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ τύπο που συλλαμβάνει ΚΑΙ ΑΙΧΜΑΛΩΤΙΖΕΙ ελικόπτερο!
    (Μην χάσεις το επόμενο επεισόδιο όπου του παίρνει και αποτυπώματα)
    ΜΠΟΥΑ, ΧΑ, Χα, χα!

    ΥΓ: Απάντησα το προηγούμενο ΣΚ αλλά μάλλον διαγράφηκε/δεν εγκρίθηκε – το προηγούμενο δε post μου ΑΚΟΜΗ να εγκριθεί!
    (Hold on, this is waiting to be approved by Η Δημοκρατική της Ρόδου.)

    Με την διαγραφή έχασες και την απομαγνητοφώνηση της συνομιλίας Greek-rambo / turkish-helicopter που ήταν στο εν λόγω post ρε γαμώτο – μην κλαις όμως – στην φυλάω για μελλοντικό επεισόδιο!

  • xchange    01.05.2017 02:02

    efalkenburg> Χαίρομαι που σε μια βδομάδα έγινες κολλητός με τον “Κάρλο”.

    1) Εγώ κολλητός με τον Κάρλο που τον έβγαλα λάθος ή εσύ που τον προτείνεις;

    2) Όσο για την εβδομάδα, σε αντίθεση με εσένα είχα και δουλειές -ήταν εργάσιμες ημέρες- άμα ξέρεις από αυτά.

    Μην νιώθεις άσχημα που σε διορθώνω στα παραπάνω – χαίρομαι να παλεύω για ένα καλύτερο αύριο!
    Ξέρεις πόσος κόσμος θα γελάει σκεπτόμενος τις πιθανές απαντήσεις σου -που δεν έδωσες- στις ερωτήσεις μου;

    efalkenburg> Να που βγήκε κάτι θετικό από αυτό το σχόλιο.

    Ποιο; Ότι τώρα που κατάλαβες ότι με τον Κάρλο πήγες να το παίξεις -και καλά- διαβασμένος αλλά έφαγες παγωτό σκέφτηκες άλλο συγγραφέα;
    Όπως σου είπα: Μην νιώθεις υποχρέωση – την δουλειά μας κάνουμε!

    efalkenburg> Να μην ξεχάσεις να του στείλεις χαιρετίσματα από μένα.

    Γιατί τι έγινε και δεν του τα λες εσύ; Τσακωθήκατε τώρα;
    Άρχισες να τον ξαναδιαβάζεις και το ξανασκέφτεσαι;

    efalkenburg> Και μια που γίναμε φιλαράκια …

    Μη φας (όσο απελπισμένος και αν είσαι), έχουμε σούπα!
    Λυπάμαι αλλά μη σε στερήσω από τον Κάρλο! Ας σε γλεντήσει πρώτα αυτός και τα ξαναλέμε!
    Άσε που δεν πιάνω τέτοιους φίλους.

    efalkenburg> …μήπως να σου συστήσω να κοιτάξεις κανα-δυό θεματάκια που βλέπω;

    Ε αφού για τα σημεία του θέματος που θίχτηκαν από ότι είδα δεν απάντησες σε κανένα, τότε τι να κάνουμε, όντας ανίκανος στα παρακάτω:
    Επιχειρηματολογία περί εξωτερικής πολιτικής,
    Επιχειρηματολογία περί στρατιωτικών θεμάτων,
    Φιλοσοφία,

    ε!… ας δοκιμάσεις και την ψυχολογία!
    Κανείς δε χάνεται μωρέ, όρεξη να υπάρχει!

    efalkenburg> Το να αντιλαμβάνεσαι τα θέματα μόνο μέσα από την δική σου οπτική γωνία και αντίληψη θυμίζει την συμπεριφορά 5χρονου. Στην ψυχολογία λέγεται εγωκεντρισμός. Το να αποδίδεις στους άλλους συμπεράσματα και συμπεριφορές που είναι μόνο στο μυαλό σου, λέγεται προβολή. Θες να σου συστήσω κανένα βιβλίο του Έριχ Φρομ να διαβάσεις για την ερχόμενη εβδομάδα;

    Επ τι έγινε γιατρέ; Τον τίτλο δεν τον έχουμε ακόμη πρόχειρο; Αχ αυτό το διάβασμα της τελευταίας στιγμής πόσα χρόνια με πάει πίσω!
    Και σου λέγανε: Μείνε στον Κάρλο που είναι μόνο καμιά δεκαριά σελίδες!

    efalkenburg> Και μην σε πιάσουν πάλι υστερίες γιατί στο τέλος θα χρειαστείς κάτι περισσότερο από βιβλίο.

    Που τις είδες τις υστερίες; Εγώ την πλάκα μου κάνω!
    Να στην παρέα αυτή την στιγμή γελάμε με έναν (χ)Τυπά στην τηλεόραση που προσπαθεί να αιχμαλωτίσει ελικόπτερο:
    (χ)Τ: Χελικόπτερ! ΦΡΙΙΙΙιιιζζζ! Δις ιζ γκρικ ράμπο!
    Χ: Γουάτ;!; Γούι καν’τ φρίζ!
    (χ)Τ: Χελικόπτερ! Πουτ γιορ γουινγκς ιν δι ερ, γουερ άι καν σή δεμ.
    Χ: Γουάτ;!; Άρ γιου χαϊβάν;
    (χ)Τ: Άι ριπίτ! Γιου χάβ τυουέντυ σέκοντς του κομπλάι!
    Χ: Μπατ γουι κέν’τ!
    (χ)Τ: Ντον’τ τράι ένυθινγκ φάννυ! Γιου αρ σαράουντεντ.
    Χ: ΟΚ, γούι αρ λίβινγκ,
    (χ)Τ: Νο, στέι γουέρ γιου αρ, ορ γούι αρ γκόινγκ του σουτ γιου γουίθ δε τέιζερ!

    ΜΠΟΥΑ, ΧΑ, Χα, χα!

    Α ρε γιατρέ! Μήπως πάθατε καμιά προβολή; Ο άλλος μου τα έλεγε καλύτερα!

  • efalkenburg    01.05.2017 00:35

    Χαίρομαι που σε μια βδομάδα έγινες κολλητός με τον “Κάρλο”. Να που βγήκε κάτι θετικό από αυτό το σχόλιο. Να μην ξεχάσεις να του στείλεις χαιρετίσματα από μένα.
    Και μια που γίναμε φιλαράκια μήπως να σου συστήσω να κοιτάξεις κανα-δυό θεματάκια που βλέπω; Το να αντιλαμβάνεσαι τα θέματα μόνο μέσα από την δική σου οπτική γωνία και αντίληψη θυμίζει την συμπεριφορά 5χρονου. Στην ψυχολογία λέγεται εγωκεντρισμός. Το να αποδίδεις στους άλλους συμπεράσματα και συμπεριφορές που είναι μόνο στο μυαλό σου, λέγεται προβολή. Θες να σου συστήσω κανένα βιβλίο του Έριχ Φρομ να διαβάσεις για την ερχόμενη εβδομάδα;

  • xchange    30.04.2017 22:45

    efalkenburg> Tην πρώτη πρόταση δεν την κατάλαβες, δεν πειράζει, δεν έχω ιδιαίτερες απαιτήσεις

    Αν κατάλαβα αυτό που ΕΓΡΑΨΕΣ αλλά δεν κατάλαβα αυτό που ΔΕΝ ΕΓΡΑΨΕΣ όντως δεν πρέπει να έχεις ιδιαίτερες απαιτήσεις όσον αφορά τις μαντικές μου ικανότητες.
    Από την άλλη τότε και εγώ δεν έχω καμία απαίτηση όσον αφορά την ικανότητά σου να εκφράζεσαι γραπτώς.

    efalkenburg> Πάντως ψάξε να διαβάσεις Carlo Cipolla – “Οι βασικοί νόμοι της ανθρώπινης ηλιθιότητας”.

    Έχω καιρό να το διαβάσω αλλά από αυτά που χοντρικά θυμάμαι συμπεραίνω ότι στο νου του ο συγγραφέας είχε άτομα σαν εσένα.
    Ο λόγος είναι ότι αν είχες δράμι μυαλό θα έβλεπες ότι ο Κάρλο καταλήγει σε λάθος συμπέρασμα – αλλά το να περιμένω από το πρόβατο να βαδίσει εκτός κοπαδιού και να μην καταπίνει ότι του πετάνε είναι πολύ για εσένα.

    efalkenburg> Την δεύτερη πρόταση θέλω να ελπίζω ότι κάνεις πως δεν την κατάλαβες. Αλλιώς θα πρέπει να το γυρίσουμε στην γραμματική και στην έννοια της μεταφορικής διατύπωσης.

    Η ελπίδα σου είναι αβάσιμη γιατί όπως είδες απάντησα με επιχειρήματα.
    Τίποτα συγκεκριμένο για το που απέτυχα να αντιληφθώ την “πρωτότυπη” μεταφορική σου διατύπωση υπάρχει ή μπα;

    efalkenburg> Η απάντηση στην τρίτη πρόταση δείχνει την συμπλεγματικά φοβική κατάσταση που βρίσκεται ένα μέρος των νεοΕλλήνων.

    Αν ήταν χωρίς επιχειρήματα ναι – αλλά δεν είναι!
    Η ανικανότητά σου να απαντήσεις σε αυτά δείχνει την χαμηλή νοημοσύνη και ακόμη χαμηλότερη κριτική ικανότητα που βρίσκεσαι εσύ και οι ομοϊδεάτες σου.

    efalkenburg> Συνδέεται άμεσα με την πρώτη μου πρόταση και την αναφορά στα γιουσουφάκια.

    Στην τρικυμία που επικρατεί στο κρανίο σου προφανώς το αποτέλεσμα προηγήται του αιτίου αλλά μην αγχώνεσαι γιατί όπως σου είπα δεν έχω καμία απαίτηση.

    efalkenburg> Και για επιστέγασμα η απόλυτη αυταπάτη.

    Ακριβώς, όπως εκφράζεται από το παραλήρημά σου του τύπου: “Δεν υπάρχει περίπτωση να μην τους νικήσουμε”

    Μου θυμίζει κάποιον που έλεγε: “Δεν υπάρχει περίπτωση να μην κερδίσουμε – είναι σαν να περιμένεις ο ήλιος να ανατείλει από την δύση!”
    …τι να έγινε και αυτή η… ψυχή!

    efalkenburg> Εμείς δεν χρειάζεται να κάνουμε τίποτα. Θα διαλυθούν μόνοι τους. Χαχαχα.

    1) Οι κουβέντες σου δείχνουν ότι το θέλεις!
    2) Οι προτροπές σου να κάνουμε μια πιθανώς κακή κίνηση δείχνουν ότι το προσπαθείς!
    Τελικά μάλλον ενδόμυχα το γιουσουφάκι είσαι εσύ!

    ΜΠΟΥΑ, ΧΑ, Χα, χα!

    …και που’σαι; Όποτε έχεις κανένα σοβαρό επιχείρημα -ακόμη και για τον Κάρλο- στην διάθεσή σου!
    Αλλιώς απλά πετώντας αφορισμούς -όπως κάνεις τώρα- εκτίθεσαι και γελοιοποιήσαι!

    (Ειδικά αυτή η απάντηση που περιμένω για την αιχμαλωσία του ελικοπτέρου πρέπει να είναι όλα τα γέλια… εεε, τα λεφτά ήθελα να πω)

  • efalkenburg    23.04.2017 13:34

    Tην πρώτη πρόταση δεν την κατάλαβες, δεν πειράζει, δεν έχω ιδιαίτερες απαιτήσεις. Πάντως ψάξε να διαβάσεις Carlo Cipolla – “Οι βασικοί νόμοι της ανθρώπινης ηλιθιότητας”.
    Την δεύτερη πρόταση θέλω να ελπίζω ότι κάνεις πως δεν την κατάλαβες. Αλλιώς θα πρέπει να το γυρίσουμε στην γραμματική και στην έννοια της μεταφορικής διατύπωσης.
    Η απάντηση στην τρίτη πρόταση δείχνει την συμπλεγματικά φοβική κατάσταση που βρίσκεται ένα μέρος των νεοΕλλήνων. Συνδέεται άμεσα με την πρώτη μου πρόταση και την αναφορά στα γιουσουφάκια. Και για επιστέγασμα η απόλυτη αυταπάτη. Εμείς δεν χρειάζεται να κάνουμε τίποτα. Θα διαλυθούν μόνοι τους. Χαχαχα.

  • xchange    23.04.2017 02:48

    efalkenburg> Η στρατηγική των τούρκων είναι να σε κάνουν γιουσουφάκι.

    Πολύ σίγουρο σε βλέπω!
    Άμα μεθαύριο δηλαδή διαβάσουμε στις εφημερίδες ότι μας φάγανε καμιά θαλλάσια περιοχή πλούσια σε υδρογονάνθρακες να μην ξεσηκωθούμε, γιατί θα ξέρουμε ότι η είδηση είναι ψεύτικη!

    efalkenburg> Αφέλεια είναι να πιστεύεις ότι μπορείς να αποφύγεις την σύγκρουση κάνοντας τον κινέζο.

    Και κουταμάρα να δώσεις στον αντίπαλο μια καλά δικαιολογημένη αφορμή που θα του εξασφαλίσει διεθνή υποστήριξη ή θα την στερήσει από εσένα.

    efalkenburg> Στο συγκεκριμένο συμβάν θα έπρεπε να επιδιώξουν τουλάχιστον να αιχμαλωτίσουν το ελικόπτερο και αν δεν μπορούσαν, να το ρίξουν. Θα βρισκόμασταν σε άμυνα, κανένας δεν θα έλεγε κουβέντα.
    1) Πως θα το αιχμαλώτιζαν; θα πετάγανε δίχτυ;
    2) Αν το έριχναν και βάση της συμφωνίας δεν έκανε παραβίαση πως θα βρισκόμασταν σε νόμιμη άμυνα; Ούτε με το ταλέντο του τσίπρα δεν θα τους πείθαμε.
    Αυτό το τελευταίο περί ασάφειας της είδησης που είχα επισημάνει το έκανες γαργάρα!

    efalkenburg> Η τουρκία βρίσκεται σε μια κρίσιμη φάση. Δεν βλέπω στο μέλλον να βρίσκουμε μια αντίστοιχη δυνατότητα να της δώσουμε ένα καλό μάθημα.

    Συμφωνώ στο πρώτο – διαφωνώ στα άλλα!
    1) Όντως βρίσκεται σε κρίσιμη φάση αλλά…
    2) …εμείς είμαστε σε χειρότερη – είμαστε ΤΟΣΟ ΧΑΛΙΑ και ΤΟΣΟ ΖΩΑ που δεν είμαστε ισχυροί ώστε να εκμεταλευτούμε την συγκυρία με κίνδυνο να φάμε καμιά… λάμπα!
    3) Μπορεί να βρεθεί σε εκόμη κρισιμότερη στο μέλλον! Πως αποκλείεις -για παράδειγμα- την πιθανότητα να ξεσπάσει εμφύλιος στη γείτονα;

  • efalkenburg    18.04.2017 10:49

    Η στρατηγική των τούρκων είναι να σε κάνουν γιουσουφάκι. Αφέλεια είναι να πιστεύεις ότι μπορείς να αποφύγεις την σύγκρουση κάνοντας τον κινέζο.

    Στο συγκεκριμένο συμβάν θα έπρεπε να επιδιώξουν τουλάχιστον να αιχμαλωτίσουν το ελικόπτερο και αν δεν μπορούσαν, να το ρίξουν. Θα βρισκόμασταν σε άμυνα, κανένας δεν θα έλεγε κουβέντα.

    Η τουρκία βρίσκεται σε μια κρίσιμη φάση. Δεν βλέπω στο μέλλον να βρίσκουμε μια αντίστοιχη δυνατότητα να της δώσουμε ένα καλό μάθημα.

  • xchange    17.04.2017 19:50

    Γιατί δεν είναι επιπόλαιοι!

    Από όσο ξέρω βάσει συμφωνίας οι τούρκοι δεν επιτρέπεται να πετάξουν ΠΑΝΩ από το νησί.

    Άμα τους ρίχναμε και πετάγανε ΓΥΡΩ από το νησί (σε ποια απόσταση από την ακτή δεν λέει) τότε μπορεί να δίναμε στον ταγίπ ακριβώς το πρόσχημα που χρειάζεται για εμπλοκή και να εξυπηρετούσαμε τα σχέδιά του.

    Και αυτό δεν θα ήταν ΣΙΓΟΥΡΑ καλό.

    Είναι κανείς σας τόσο αφελής ώστε να πιστεύει ότι ΟΛΕΣ οι κινήσεις των τούρκων δεν είναι προ-σχεδιασμένες και στο πλαίσιο μιας ευρύτερης καλά σχεδιασμένης στρατηγικής;!;

  • efalkenburg    06.04.2017 23:51

    Συγνώμη για την απορία.
    Γιατί δεν το έριξαν;

Σχολιασμός άρθρου