Ειδήσεις

Στρατηγική συνεργασία Mastercard-ΕΟΤ για προώθηση του τουρισμού

Η Mastercard και ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού ανακοινώνουν την έναρξη της συνεργασίας τους, μέσα από μία κοινή καμπάνια επικοινωνίας, με στόχο την ανάδειξη της Ελλάδας ως τον απόλυτο ταξιδιωτικό προορισμό.

Η καμπάνια θα έχει διάρκεια 4 μήνες (από τις 31 Ιανουαρίου έως και τις 31 Μαΐου), ενώ στόχος της είναι η προβολή της Ελλάδας στις αγορές του Ηνωμένου Βασιλείου και των Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής.

Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, βασικός στόχος της συνεργασίας αποτελεί η ενίσχυση του Ελληνικού τουριστικού προϊόντος καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς, μέσα από την προώθηση και την ανάδειξη της ομορφιάς, αλλά και της πλειάδας ξεχωριστών επιλογών και εμπειριών που προσφέρει η χώρα. Η Mastercard, διαθέτει ένα ευρύτατο δίκτυο πληρωμών και αξιοποιώντας την σημαντική της εμπειρία στην επεξεργασία και ανάλυση δεδομένων, έχει αναπτύξει για τον τομέα του τουρισμού λύσεις που βελτιστοποιούν την τουριστική δραστηριότητα χωρίς να επιβαρύνουν τις τοπικές κοινωνίες.

Κεντρικό ρόλο στην κοινή καμπάνια θα έχει η ειδικά διαμορφωμένη πλατφόρμα που δημιουργήθηκε https://visitgreekdestinations.com/, μέσα από την οποία οι επισκέπτες θα έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν προτάσεις προορισμών σε όλη την Ελλάδα, για όλη τη διάρκεια του χρόνου. Παράλληλα, πιστή στη δέσμευσή της να προσφέρει εμπειρίες ανεκτίμητης αξίας, η Mastercard δίνει τη δυνατότητα στους κατόχους καρτών της, να απολαύσουν αποκλειστικά προνόμια και προσφορές που έχει σχεδιάσει για το κοινό στόχο, προκειμένου να μεγιστοποιήσει τα αποτελέσματα αυτής της καμπάνιας.

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου