Ειδήσεις

“Επιχείρηση επαναπατρισμού” επιβατών από την ΙΑΤΑ

“Ναύλους διάσωσης” θα προσφέρουν οι αεροπορικές εταιρίες-μέλη της ΙΑΤΑ στους επιβάτες που αντιμετωπίζουν πρόβλημα επαναπατρισμού λόγω πτώχευσης αεροπορικών εταιριών στις πτήσεις προς, από και εντός της Ευρώπης.

Οι ναύλοι αυτοί θα έχουν ένα συμβολικό τίμημα και θα είναι διαθέσιμο για αγορά μέχρι κατ ‘ανώτατο όριο δύο εβδομάδες μετά την ενεργοποίηση της πτώχευσης και υπό την προϋπόθεση ότι θα υπάρχει ασφαλιστική κάλυψη.

Ο κανονισμός αυτός της ΙΑΤΑ στηρίζεται στην εθελοντική ανταπόκριση των αεροπορικών εταιριών, επισημοποιώντας ουσιαστικά μια πολύχρονη εθιμική πρακτική, αφού πολλές αεροπορικές εταιρίες παραδοσικά προσφέρουν τέτοιους ναύλους.

Από την άλλη, η συμφωνία αυτή εξορκίζει τις προσπάθειες της ΕΕ να καθιερώσει ένα μόνιμο ταμείο για τη βοήθεια των επιβατών, που πέφτουν θύματα πτωχεύσεων αεροπορικών εταιριών.

Αν και η συμφωνία δεν ορίζει ποιο θα είναι το ποσό του ναύλου διάσωσης, θεωρειται βέβαιο ότι με την καλή πίστη των αεροπορικών εταιριών δεν θα προκύψουν πρακτικά προβλήματα σε τέτοιες περιπτώσεις.

http://www.tornosnews.gr

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου