Ατάκτως Ερριμμένα

Ένα χαμόγελο δεν φτάνει…

Ενδιαφέροντα τα συμπεράσματα μελέτης του ΙΝΣΕΤΕ με τίτλο «Αξιολόγηση του brand “Ελλάδα” και σύγκριση με τον ανταγωνισμό στη Νότια Ευρώπη βάσει της εμπειρίας των τουριστών» Με βάση λοιπόν τους ταξιδιώτες ο ανθρώπινος παράγοντας είναι αυτός που διακρίνεται ως κύριο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της εμπειρίας τους στην Ελλάδα. Ο φιλόξενος χαρακτήρας και η φιλικότητα των κατοίκων, η διαμονή, η αίσθηση ασφάλειας, η γαστρονομία και η ομορφιά των τοπίων, αποτελούν τα κορυφαία πέντε κριτήρια ικανοποίησης των τουριστών στη Νότια Ευρώπη (Ελλάδα, Ισπανία, Πορτογαλία, Ιταλία, Μάλτα, Τουρκία και Κροατία). Και στα πέντε αυτά κριτήρια η Ελλάδα υπερτερεί του ανταγωνισμού και προσφέρει πολύ υψηλή ικανοποίηση. Η χώρα μας, ωστόσο, υστερεί σημαντικά έναντι των ανταγωνιστριών χωρών σε άλλα υλικά και άυλα στοιχεία και διαστάσεις της τουριστικής εμπειρίας, όπως είναι η καθαριότητα των επιμέρους προορισμών (πόλεων, παραλιών, αρχαιολογικών χώρων)  η πληροφόρηση, η άναρχη πολεοδομία, η ευκολία πρόσβασης στα αεροδρόμια (ΜΜΜ), οι οδικές υποδομές και την προσφερόμενη εμπειρία στους αρχαιολογικούς χώρους. Πώς αποτιμώνται όλα αυτά; Στο ότι μια φορά στην Ελλάδα είναι αρκετή. Παρά την υψηλή βαθμολογία της χώρας, ως προς την ικανοποίηση των επισκεπτών και τη σχέση ποιότητας – τιμής, η Ελλάδα μειονεκτεί έναντι των ανταγωνιστριών χωρών ως προς τη διάθεση των επισκεπτών να επαναλάβουν το ταξίδι τους. Ενας στους τρεις (ποσοστό 36%) θέλει να ξανάρθει στη χώρα. Στις άλλες χώρες το ποσοστό είναι υψηλότερο (46%). Το χαμόγελο τελικά δεν αρκεί…

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου