ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Η ώρα των 120 δόσεων για δικηγόρους, γιατρούς, μηχανικούς-Οι προϋποθέσεις

news room 1 λεπτό ανάγνωση
εφορια δοσεις

Δι­κη­γό­ροι, για­τροί και μη­χα­νι­κοί που χρω­στούν στην Εφο­ρία ή και στο Τα­μείο τους ποσά έως 50.000 ευρώ θα έχουν την δυ­να­τό­τη­τα μετά το Πάσχα να εντα­χθούν στην ρύθ­μι­ση των 120 δό­σε­ων.

Η ηλε­κτρο­νι­κή πλατ­φόρ­μα του εξω­δι­κα­στι­κού μη­χα­νι­σμού για την υπο­βο­λή αι­τή­σε­ων θα είναι δια­θέ­σι­μη για τις συ­γκε­κρι­μέ­νες κα­τη­γο­ρί­ες οφει­λε­τών μετά τις 16 Απρι­λί­ου στη διεύ­θυν­ση www.keyd.gov.gr λόγω της πα­ρά­τα­σης που έχει δοθεί από τον ΕΦΚΑ για την εξό­φλη­ση των ασφα­λι­στι­κών ει­σφο­ρών έτους 2016.

Οι ελεύ­θε­ροι επαγ­γελ­μα­τί­ες μπο­ρούν να ρυθ­μί­σουν τις οφει­λές που δη­μιουρ­γή­θη­καν μέχρι 31 Δε­κεμ­βρί­ου 2016 εφό­σον:

Έχουν κάνει έναρ­ξη ερ­γα­σιών.

Έχουν φο­ρο­λο­γι­κή κα­τοι­κία την Ελ­λά­δα.

Έχουν σε μία από τις τε­λευ­ταί­ες χρή­σεις πριν από την υπο­βο­λή της αί­τη­σης:

Θε­τι­κό απο­τέ­λε­σμα προ φόρων, τόκων και απο­σβέ­σε­ων για οφει­λέ­τες που τη­ρούν απλο­γρα­φι­κό λο­γι­στι­κό σύ­στη­μα.

Θε­τι­κό απο­τέ­λε­σμα προ φόρων, τόκων και απο­σβέ­σε­ων ή θε­τι­κή κα­θα­ρή θέση για οφει­λέ­τες που τη­ρούν δι­πλο­γρα­φι­κό λο­γι­στι­κό σύ­στη­μα.

Δεν είναι δια­χει­ρι­στές ΟΣΕΚΑ, ΟΕΕ.

Δεν έχουν δια­κό­ψει την επι­χει­ρη­μα­τι­κή τους δρα­στη­ριό­τη­τα εκτός εάν υπο­βλη­θεί δή­λω­ση έναρ­ξης ερ­γα­σιών φυ­σι­κού προ­σώ­που πριν από την υπο­βο­λή της αί­τη­σης για υπα­γω­γή στη δια­δι­κα­σία εξω­δι­κα­στι­κής ρύθ­μι­σης οφε­λών.

Δεν έχει κα­τα­δι­κα­στεί με αμε­τά­κλη­τη από­φα­ση το ίδιο φυ­σι­κό πρό­σω­πο για φο­ρο­δια­φυ­γή, νο­μι­μο­ποί­η­ση εσό­δων από πα­ρά­νο­μες δρα­στη­ριό­τη­τες, υπε­ξαί­ρε­ση, εκ­βί­α­ση, πλα­στο­γρα­φία, δω­ρο­δο­κία, δω­ρο­λη­ψία, λα­θρε­μπο­ρία, κα­τα­δο­λί­ευ­ση δα­νει­στών, χρε­ο­κο­πία ή απάτη σε βαθμό κα­κουρ­γή­μα­τος.

Οι συ­νο­λι­κές οφει­λές τους προς ρύθ­μι­ση ανά πι­στω­τή κατά την ημε­ρο­μη­νία υπο­βο­λής της αί­τη­σης για την εξω­δι­κα­στι­κή ρύθ­μι­ση των οφει­λών τους δεν υπερ­βαί­νουν το ποσό των 50.000 ευρώ.

Ακί­νη­τη και κι­νη­τή πε­ριου­σία

Για την αξιο­λό­γη­ση του δια­θέ­σι­μου ει­σο­δή­μα­τος το Δη­μό­σιο λαμ­βά­νει υπόψη για φυ­σι­κά πρό­σω­πα που ασκούν επι­χει­ρη­μα­τι­κή δρα­στη­ριό­τη­τα, είτε πρό­κει­ται για τον οφει­λέ­τη είτε για τον συ­νο­φει­λέ­τη που υπέ­βα­λε την αί­τη­ση από κοι­νού με τον οφει­λέ­τη:

Το με­γα­λύ­τε­ρο με­τα­ξύ των κερ­δών προ φόρων, τόκων και απο­σβέ­σε­ων (θε­τι­κό EBITDA) του τε­λευ­ταί­ου έτους πριν από την υπο­βο­λή της αί­τη­σης και του μέσου όρου των θε­τι­κών EBITDA της τε­λευ­ταί­ας τριε­τί­ας.

Τον μέσο όρο των εσό­δων από άλλες πηγές της τε­λευ­ταί­ας τριε­τί­ας.

Σε κάθε πε­ρί­πτω­ση που δεν απαι­τεί­ται ή δεν προ­σκο­μί­ζε­ται έκ­θε­ση εκτι­μη­τή ακι­νή­των, το Δη­μό­σιο υπο­λο­γί­ζει ως αξία ακι­νή­των την φο­ρο­λο­γη­τέα αξία για τον υπο­λο­γι­σμό του συ­μπλη­ρω­μα­τι­κού ΕΝΦΙΑ από την τε­λευ­ταία πράξη προσ­διο­ρι­σμού.

Όταν τα κι­νη­τά σχε­τί­ζο­νται με την άσκη­ση επι­χει­ρη­μα­τι­κής δρα­στη­ριό­τη­τας του οφει­λέ­τη ή συ­νο­φει­λέ­τη λαμ­βά­νε­ται υπόψη η αγο­ραία αξία, όπως προ­κύ­πτει είτε από πρό­σφα­τη έκ­θε­ση οι­κο­νο­μο­λό­γου ή κα­τό­χου άδεια λο­γι­στή φο­ρο­τε­χνι­κού α’ τάξης ή από πρό­σφα­τη έκ­θε­ση ορ­κω­τού ελεγ­κτή.

Πηγή: Τα ΝΕΑ

Πώς σας φάνηκε το άρθρο;

Ένα πάτημα, χωρίς λογαριασμό. Μία ψήφος ανά συσκευή.

Σχολιασμός άρθρου

Προσθέστε ένα σχόλιο

Εμφανίζεται μετά από έγκριση · το e-mail δεν δημοσιεύεται0 / 2000

Τα σχόλια εκφράζουν τον σχολιαστή, όχι τη Δημοκρατική. Όροι σχολιασμού

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται. Τα σχόλια δημοσιεύονται μετά από έγκριση· το e-mail δεν δημοσιεύεται.

Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει.