Από την ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΓΕΩΤΕΧΝΙΚΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ (ΠΟΓΕΔΥ), εκδόθηκε η ακόλουθη ανακοίνωση:
ΘΕΜΑ: «ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΝΟΤΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ»
Η υποβάθμιση του πρωτογενούς τομέα που με τόση σπουδή και πάθος υπερασπίστηκε ο Περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου ολοκληρώθηκε με τη δημοσίευση του νέου Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας. Ο Περιφερειάρχης, παρά τις έντονες αντιδράσεις υπαλλήλων, φορέων και μελών του Περιφερειακού Συμβουλίου, επαίρεται ότι ο «φρεσκαρισμένος», κατά δήλωσή του, οργανισμός ανταποκρίνεται στις σύγχρονες προκλήσεις. Προφανώς η αγροτοκτηνοτροφική παραγωγή και η αλιεία είναι παρωχημένες για τον παράλληλο κόσμο της αλαζονείας που ο ίδιος ζει, όπως και η υγεία των παιδιών μας, που θα καταναλώνουν τρόφιμα χωρίς στέρεα ελεγκτική δομή. Δυστυχώς, η κατ’ ευφημισμό «διεξοδική» διαβούλευση με τους εργαζομένους που εφηύρε ο Περιφερειάρχης, δεν κατέστη δυνατό να ανατρέψει τα σχέδια για μείωση του έργου του Δημοσίου (ελεγκτικού και παραγωγικού) προς όφελος ιδιωτών.
Η ΠΟΓΕΔΥ επαναλαμβάνει ότι θα εξαντλήσει όλα τα ένδικα μέσα και προσφεύγει άμεσα στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση Αιγαίου κατά της νομιμότητας της απόφασης του Περιφερειακού Συμβουλίου. Ο νέος Οργανισμός δεν θα εφαρμοστεί στην πράξη, προς όφελος της πρωτογενούς παραγωγής, αλλά και της Δημόσιας Υγείας.
Για το Δ.Σ.
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε

.gif)














