Αυτό το διαχρονικό -και πέρα της επιταγής του Συντάγματος περί αυτοτέλειας των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης- «θα βαφτεί η Ελλάδα γαλάζια, κόκκινη, πράσινη» ως αποτέλεσμα των αυτοδιοικητικών εκλογών, εκτός από λαϊκίστικο και αλαζονικό σημαίνει πως νομίζετε όσοι το λέτε ότι γνωρίζετε καλύτερα από τους δημότες τα τοπικά τους προβλήματα και τους άξιους στην τοπική κοινωνία και ορίζετε εσείς τους δήθεν αξιότερους κομματικά υποτελείς σας; Και οι υποψήφιοι; Ως εκλεγμένοι αύριο με ποιο σθένος θα υπεραμυνθείτε δικαιωμάτων σας, που ίσως παραβιαστούν από την κεντρική εξουσία, την οποία θα κατέχει το κόμμα που σας στήριξε; Δεν νιώθετε σαν κομματικές μαριονέτες όταν περιδιαβαίνετε τον Δήμο σας δίπλα σε μπλε, πράσινους, κόκκινους, κομματικούς αρχηγούς ψηφοθηρώντας; Απορία: Αν δηλαδή, κερδίσει ένας αριστερός ή ένας ΠΑΣΟΚ υποψήφιος που στον συνδυασμό του, έχει δεξιούς, κεντροδεξιούς, δημοτικούς συμβούλους, τι χρώμα θα βαφτεί ο χάρτης; Και το αντίστροφο για έναν δεξιό υποψήφιο;
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε

.gif)














