Το υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων ανακοίνωσε ότι οι παιδότοποι θα επαναλειτουργήσουν την Τετάρτη 17 Ιουνίου 2020 μετά την απόφαση της Υγειονομικής Επιτροπής για την αντιμετώπιση του COVID-19 με τα πρωτόκολλα ασφαλείας.
Oι επιχειρήσεις και οι εργαζόμενοι σε αυτές είναι ενταγμένοι στο αντίστοιχο πλέγμα μέτρων της κυβέρνησης και για τον μήνα Ιούνιο (ΚΥΑ 2219 – 10/6/20).
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε

.gif)














