Απώλειες 7% σημείωσε ο τζίρος της πασχαλινής αγοράς, σύμφωνα με τον πρόεδρο της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου Επιχειρηματικότητας του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Πειραιά, Βασίλη Κορκίδη.
Με σχετική ανάρτησή του στο Twitter, ο κ. Κορκίδης έκανε λόγο για μείωση της τάξεως των 180 εκατομμυρίων ευρώ στις πωλήσεις σε σύγκρισή με την περσινή πασχαλινή περίοδο.
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε
.gif)















