Ένα οχτάχρονο προσφυγόπουλο από τη Συρία διακομίστηκε το πρωί στο νοσοκομείο Παίδων Άγια Σοφία, καθώς νοσεί με ηπατίτιδα Α.
Το αγοράκι είναι σε καλή κατάσταση και δεν κινδυνεύει η ζωή του, σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες.
Η οικογένεια είχε καταλύσει στον Πειραιά χωρίς ουσιαστική προστασία από τις καιρικές συνθήκες.
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε
.gif)















