Με κεντρικό σύνθημα «Μένουμε Ευρώπη» και κρατώντας ελληνικές σημαίες, σημαίες της ΕΕ αλλά και τις γνώριμες σφυρίχτρες τους, οι διαδηλωτές φωνάζουν συνθήματα κατά της κυβέρνησης και της πολιτικής που ακολούθησε έως τώρα στις διαπραγματεύσεις, υποστηρίζοντας το «ναι» στο δημοψήφισμα της Κυριακής. Ανάμεσα στα συνθήματα ξεχωρίζουν τα «Ευρώπη» και «Ελλάδα, Ευρώπη, Δημοκρταία» ενώ οι διαδηλωτές καλούν την κυβέρνηση να παραιτηθεί.
Χιλιάδες άνθρωποι αψήφισαν την καταρρακτώδη βροχή που ξέσπασε γύρω στις 8 το βράδυ στο κέντρο συνεχίζοντας να διαδηλώνουν ακόμη και δίχως ομπρέλες ή άλλο μέσο να προστατευθούν. Με χίουμορ μάλιστα αντέδρασαν πολλοί, λέγοντας ότι μέχρι και ο καιρός είναι… Ευρωπαίος σήμερα.
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε


.gif)













