Νέους κανόνες για τον καθαρισμό αλλά και τη διαδικασία μίσθωσης των διαμερισμάτων που διαθέτει στην πλατφόρμα της είναι έτοιμη να παρουσιάσει η Airbnb, στο πλαίσιο των μέτρων προφύλαξης από τον κορωνοϊό που λαμβάνουν εταιρείες του χώρου φιλοξενίας. Ενας από τους νέους κανόνες που θα κληθούν να εφαρμόσουν οι ιδιοκτήτες των διαμερισμάτων είναι να φροντίζουν να υπάρχει κενό τουλάχιστον 24 ωρών μεταξύ των ενοικιάσεων, έτσι ώστε να καθαρίζεται ο χώρος επαρκώς. Σύμφωνα με δημοσίευμα του CNN Business, η απόφαση αυτή βασίζεται σε πρόταση του Center for Disease Control προκειμένου να ανανεώνεται ο αέρας και να περιοριστεί η πιθανότητα μετάδοσης του ιού. H εταιρεία την περασμένη Δευτέρα ανακοίνωσε ότι τον Μάιο θα παρουσιάσει ένα νέο «πρωτόκολλο καθαρισμού», δηλαδή ένα εγχειρίδιο μερικών σελίδων για τους ιδιοκτήτες των διαμερισμάτων. Περιλαμβάνει οδηγίες τόσο για τον τρόπο καθαρισμού των χώρων τους όσο και για τα εγκεκριμένα από τις αρχές απολυμαντικά προϊόντα που θα πρέπει να χρησιμοποιούν. Αναφέρονται επίσης συστάσεις για τη χρήση εξοπλισμού ατομικής προστασίας, όπως μάσκες και γάντια, για τους οικοδεσπότες και τις εταιρείες που είναι υπεύθυνες για τον καθαρισμό του χώρου. Η εταιρεία από την πλευρά της παροτρύνει τους οικοδεσπότες «να δεσμευθούν και να εφαρμόσουν αυτές τις πρακτικές για τον καθαρισμό των διαμερισμάτων».

Προτού ο ιός αρχίσει να εξαπλώνεται σε διάφορα μέρη του κόσμου, η Airbnb είχε δημοσιεύσει μια αρχική λίστα με τους κανόνες υγιεινής που θα πρέπει να ακολουθούν οι ιδιοκτήτες των διαμερισμάτων, η οποία τώρα παρουσιάζεται πιο εμπλουτισμένη. Αλλωστε, οι χρήστες των υπηρεσιών της, που ξεπερνούν παγκοσμίως τα 7 εκατ., είναι πλέον πολύ πιο προσεκτικοί όσον αφορά την τήρηση των κανόνων υγιεινής και ασφάλειας.

Οπως μεταδίδει το CΝΝ, νωρίτερα αυτόν τον μήνα, η Airbnb ανακοίνωσε ότι εξασφάλισε δάνειο 1 δισ. δολ. από θεσμικούς επενδυτές κατά τη διάρκεια της πανδημίας και των μέτρων περιορισμού των μετακινήσεων. Επίσης, έδειξε επιείκεια όσον αφορά τις προθεσμίες ακύρωσης ορισμένων διαμερισμάτων από τους ενοικιαστές, ενώ παράλληλα προχώρησε στη δημιουργία ενός ταμείου ύψους 250 εκατ. δολ., ώστε να αποζημιώσει όσους ιδιοκτήτες επλήγησαν από την πανδημία. Στο μεταξύ, ορισμένοι ιδιοκτήτες ακινήτων εξέφρασαν τη δυσαρέσκειά τους από τα μέτρα που έλαβε η εταιρεία, εκτιμώντας ότι τα ποσά που προορίζονταν για την κάλυψη των απωλειών τους δεν είναι επαρκή. Σημειώνεται ότι το πλήγμα από την πανδημία είναι σφοδρό τόσο για τον τουρισμό όσο και για τον κλάδο της φιλοξενίας, με τις πλατφόρμες ενοικίασης διαμερισμάτων αλλά και τις ξενοδοχειακές μονάδες να μετρούν ήδη σημαντικές απώλειες. Σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών STR, οι κρατήσεις ξενοδοχείων έχουν μειωθεί δραστικά. Εκτός από τον κλάδο φιλοξενίας, κανόνες για την προφύλαξη και την ατομική προστασία των επιβατών εξετάζουν και οι αεροπορικές εταιρείες, τη στιγμή που τα μέτρα περιορισμού σταδιακά αίρονται. Ενδεικτικά, η αεροπορική Delta Airlines απολυμαίνει το εσωτερικό των αεροπλάνων της κάθε μέρα, ενώ προτίθεται να αφήσει κενές τις μεσαίες θέσεις στα αεροσκάφη της.

Πηγή kathimerini.gr

 

Σχολιασμός άρθρου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ