- Με την έναρξη της ενδιάμεσης λύσης για τη διαχείριση των απορριμμάτων, κλείνει ένας κύκλος περιβαλλοντικής υποβάθμισης και κινδύνων για τη δημόσια υγεία στην Κάλυμνο.
- Η υλοποίηση της λύσης αυτήν αντιμετώπισε πολλές αντιδράσεις, αλλά τελικά επικράτησε το δημόσιο συμφέρον και η ευθύνη για το μέλλον του νησιού.
- Η ενδιάμεση λύση αποτελεί ένα αποφασιστικό βήμα για την αποκατάσταση της περιβαλλοντικής νομιμότητας και την αναβάθμιση της ποιότητας ζωής των κατοίκων.
- Ο Δήμος Καλυμνίων ευχαριστεί όλους όσοι συνέβαλαν στην πραγματοποίηση αυτού του σημαντικού βήματος, προχωρώντας προς ένα καλύτερο μέλλον.
Με την έναρξη λειτουργίας της ενδιάμεσης λύσης για τη διαχείριση των απορριμμάτων, κλείνει ένας μακρύς κύκλος που ταυτίστηκε με εικόνες ντροπής, περιβαλλοντική υποβάθμιση, κινδύνους για τη δημόσια υγεία και μια πληγή που για δεκαετίες τραυμάτιζε το νησί μας.
Η πορεία μέχρι σήμερα δεν ήταν εύκολη. Η υλοποίηση της λύσης αυτής πολεμήθηκε όσο ίσως κανένα άλλο έργο των τελευταίων ετών. Παρά τις αντιδράσεις, τις αμφισβητήσεις και τα εμπόδια, επικράτησε η ευθύνη απέναντι στο δημόσιο συμφέρον και στο μέλλον της Καλύμνου.
Σήμερα η Κάλυμνος προχωρά μπροστά. Χαράζει μια νέα εποχή, επουλώνοντας χρόνιες πληγές και αφήνοντας πίσω νοοτροπίες και πρακτικές που κράτησαν το νησί καθηλωμένο για πάρα πολλά χρόνια. Η διαχείριση των απορριμμάτων δεν μπορεί να αποτελεί πεδίο αδράνειας ή μικροπολιτικής, αποτελεί ζήτημα πολιτισμού, υγείας, προστασίας του περιβάλλοντος και σεβασμού προς τις επόμενες γενιές.
Η ενδιάμεση λύση δεν είναι το τέλος της διαδρομής. Είναι όμως το αποφασιστικό βήμα που αποκαθιστά την περιβαλλοντική νομιμότητα, προστατεύει τη δημόσια υγεία, αναβαθμίζει την ποιότητα ζωής των κατοίκων και δημιουργεί τις προϋποθέσεις για την οριστική και σύγχρονη διαχείριση των απορριμμάτων.
Όπως έχει επισημάνει και ο Πρόεδρος του ΦοΔΣΑ Νοτίου Αιγαίου κ. Γιώργος Χατζημάρκος, οι χρόνιες εκκρεμότητες στη διαχείριση των αποβλήτων στα νησιά δεν αντιμετωπίζονται με λόγια αλλά με σχέδιο, επιμονή και συνεργασία. Το ίδιο μήνυμα γίνεται πλέον πράξη και στην Κάλυμνο και αποτελεί ακόμη μία απόδειξη ότι, όταν υπάρχει κοινός στόχος και αποφασιστικότητα, ακόμη και τα πιο δύσκολα προβλήματα μπορούν να λυθούν.
Ο Δήμος Καλυμνίων εκφράζει τις θερμές ευχαριστίες του προς όλους όσοι εργάστηκαν με συνέπεια ώστε να γίνει πραγματικότητα αυτό το σημαντικό βήμα.
Η Κάλυμνος αφήνει πίσω της ένα παρελθόν που δεν της άξιζε. Με ευθύνη, σχέδιο και συνεργασία, οικοδομεί ένα μέλλον αντάξιο των ανθρώπων της και της ιστορίας της.
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε
.gif)















