- Ο τ. δήμαρχος Ρόδου, Αντώνης Καμπουράκης, αμφισβήτησε την επιλογή της κας Παπασάββα από την τωρινή διοίκηση.
- Θέτει ερωτήματα σχετικά με την αντίφαση στην αξιολόγηση της υποψηφιότητας της Παπασάββα από διαφορετικές πολιτικές πλευρές.
- Επίσης, ζητά διευκρινίσεις για τον αριθμό των θέσεων στο ΔΣ της ΔΕΡΜ ΑΕ που δικαιούται η τωρινή διοίκηση.
- Καταλήγει ότι οι υπόλοιπες συζητήσεις είναι περιττές και δεν προσφέρουν ουσία.
Από τον τ. δήμαρχο Ρόδου κ. Αντώνη Καμπουράκη ανακοινώθηκαν τα εξής:
Δεν χρειάζονται πολλά λόγια, γιατί τα ερωτήματα που σας έθεσα, ήταν Συγκεκριμένα και Αυτονόητα:
Γιατί;; η επιλογή της κας Παπασάββα,
όταν την προτείνουμε εμείς είναι κακή,
ενώ όταν την κάνατε εσείς ήταν Καλή;
Πόσες θέσεις στο ΔΣ της ΔΕΡΜ ΑΕ πιστεύετε ότι δικαιούστε, ενώ εκπροσωπείτε το 5% του Δημοτικού Συμβουλίου;
Όλα τα άλλα …είναι «άλλα λόγια να αγαπιόμαστε».
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε
.gif)















