- Νέες συμφωνίες μεταξύ της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής και της Ένωσης Περιφερειών Ελλάδος, καθώς και της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, προωθούν τη συνεργασία στον αθλητισμό και την τοπική αυτοδιοίκηση.
- Οι συμφωνίες στοχεύουν στην υποστήριξη των αθλητικών Ομοσπονδιών, την ανάπτυξη αθλητικών δράσεων και την ενίσχυση των υποδομών σε τοπικές κοινωνίες.
- Το πρόγραμμα "Νότιο Αιγαίο – Ολυμπιακή Περιφέρεια" συνδυάζει αθλητισμό με παιδεία, πολιτισμό και τουρισμό, προάγοντας την υγεία και την εξωστρέφεια των πολιτών.
- Η συνεργασία αυτή επιδιώκει να δημιουργήσει ευκαιρίες και να ενισχύσει την κοινωνική πρόοδο, στέλνοντας μήνυμα συνεργασίας και συνοχής στην κοινωνία.
Νέους ορίζοντες στη συνεργασία της αθλητικής οικογένειας με την τοπική αυτοδιοίκηση άνοιξε η υπογραφή των Μνημονίων Συνεργασίας μεταξύ της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής και της Ένωσης Περιφερειών Ελλάδος, καθώς και μεταξύ της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής και της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου. Οι συμφωνίες αυτές που υπέγραψαν στην έδρα της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής, ο Πρόεδρος της ΕΟΕ Ισίδωρος Κούβελος και ο Πρόεδρος της Ένωσης Περιφερειών Ελλάδος και Περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου Γιώργος Χατζημάρκος, θέτουν τις βάσεις για στενότερη συνεργασία, με στόχο τη στήριξη των αθλητικών Ομοσπονδιών, την ανάπτυξη αθλητικών δράσεων στις τοπικές κοινωνίες, την ενίσχυση των αθλητικών υποδομών και τη διάδοση των Ολυμπιακών Αξιών σε κάθε γωνιά της Ελλάδας.
Ο Πρόεδρος της ΕΟΕ Ισίδωρος Κούβελος επισήμανε μεταξύ άλλων: «Η σημερινή πρωτοβουλία έχει ιδιαίτερη σημασία. Η συνεργασία της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής με την Ένωση Περιφερειών Ελλάδος και με την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου είναι ένα πρώτο, ουσιαστικό βήμα. Ένα βήμα που θέλουμε να έχει συνέχεια. Να φέρει συγκεκριμένες δράσεις. Να βοηθήσει τις Ομοσπονδίες. Να στηρίξει τα σωματεία. Να δώσει νέα πνοή στις τοπικές κοινωνίες.
Το πρόγραμμα ‘’Νότιο Αιγαίο – Ολυμπιακή Περιφέρεια’’ είναι ένα παράδειγμα αυτής της νέας αντίληψης. Δείχνει πώς ο αθλητισμός μπορεί να συναντήσει την παιδεία, τον πολιτισμό, τον τουρισμό, την τοπική ανάπτυξη και κυρίως τους ανθρώπους κάθε περιοχής. Όταν μια Περιφέρεια επενδύει στον αθλητισμό, επενδύει στην υγεία των πολιτών της, στη νεολαία της, στην εξωστρέφειά της, και όχι μόνο σε εγκαταστάσεις ή διοργανώσεις. Και αυτό είναι που μας ενδιαφέρει περισσότερο: ο αθλητισμός να μη μένει μόνο ως γεγονός μιας ημέρας ή μιας διοργάνωσης, αλλά να αφήνει κάτι πίσω. Να δημιουργεί συνήθειες, συμμετοχή και ευκαιρίες».
Ο Πρόεδρος της Ένωσης Περιφερειών Ελλάδος και Περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου Γιώργος Χατζημάρκος, είπε: «Η συνεργασία με την Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή, στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας “Ολυμπιακές Περιφέρειες”, είναι η αφετηρία ενός νέου αγώνα, με εξαιρετικά ευγενείς στόχους. Ταυτόχρονα, με τα Ολυμπιακά ιδεώδη, υπηρετεί πραγματικές ανάγκες, όνειρα και προοπτική και στέλνει στην κοινωνία το μήνυμα της προσπάθειας σε περιβάλλον συνεργασίας και συνοχής. Με την σημερινή υπογραφή του σχετικού Μνημονίου Συνεργασίας μεταξύ της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής και της Ένωσης Περιφερειών Ελλάδας, θεμελιώνουμε αυτή την συμμαχία που στο επίκεντρο έχει τον άνθρωπο και την κοινωνική πρόοδο και υγεία.
Οι Περιφέρειες της πατρίδας μας, παρούσες σε κάθε μεγάλη πρόκληση, ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα της ΕΟΕ και του Προέδρου Ισίδωρου Κούβελου, με χαρά και δημιουργική διάθεση. Με τη συνένωση δυνάμεων και τον κοινό σχεδιασμό, η γεωγραφία γίνεται σύμμαχος και η Ελλάδα απο άκρη σε άκρη, μια γειτονία ευγενούς άμιλλας κα σεβασμού. Ευχαριστώ την Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή για την εμπιστοσύνη και την συγχαίρω για την πρωτοβουλία.».
Μετά την υπογραφή των Μνημονίων Συνεργασίας, ο κ. Ισίδωρος Κούβελος πρόσφερε αναμνηστικό δώρο στον κ. Γιώργο Χατζημάρκο.
Ακολούθησε ημερίδα με θέμα «Οι Περιφέρειες ως Πυλώνας Ανάπτυξης του Ελληνικού Αθλητισμού», όπου παρουσιάστηκαν οι προοπτικές συνεργασίας μεταξύ των Περιφερειών και του αθλητικού κινήματος.
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε
.gif)















