Τοπικές Ειδήσεις

Οι ενδιάμεσες εκπτώσεις δεν κατάφεραν να τονώσουν την αγορά

Τελευταία ημέρα των ενδιάμεσων χειμερινών εκπτώσεων χθες χωρίς ιδιαίτερες «συγκινήσεις» για την τοπική αγορά. Οι καταναλωτές δεν ανταποκρίθηκαν για μία ακόμη φορά παρά τις ελκυστικές τιμές. Για την πλειοψηφία των επιχειρήσεων ήταν αρνητικά τα αποτελέσματα, καθώς στο μεγαλύτερο μέρος τους κατέγραψαν πτώση στις πωλήσεις τους σε σχέση με πέρυσι. Περισσότερη κίνηση είχαν τα υποκαταστήματα των μεγάλων αλυσίδων, ενώ τα ντόπια εμπορικά καταστήματα δεν κατάφεραν να παρουσιάσουν άξια αναφοράς έσοδα.
Σημειώνεται ότι οι ενδιάμεσες εκπτώσεις, οι οποίες γίνονται τα πρώτα δεκαπενθήμερα του Μαΐου και του Νοεμβρίου, θεσμοθετήθηκαν το 2013 με το νόμο 4177/2013, ως μια κίνηση για την αναθέρμανση της αγοράς. Είναι πολύ πιθανόν οι φετινές ενδιάμεσες χειμερινές εκπτώσεις να είναι οι τελευταίες, καθώς το υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων φέρεται να έχει λάβει αρκετά σοβαρά υπόψη του το αίτημα του εμπορικού κόσμου για κατάργησή τους.
«Οι ενδιάμεσες χειμερινές εκπτώσεις δεν είχαν κανένα ουσιαστικό αποτέλεσμα για την τοπική αγορά. Δεν κατάφεραν να ενισχύσουν τη ρευστότητα και να τονώσουν την αγορά. Πράγμα που ήταν άλλωστε αναμενόμενο. Πρόκειται για ένα στρεβλό μοντέλο που εν τέλει απαξιώνει το θεσμό των εκπτώσεων. Χαιρόμαστε που η κυβέρνηση φαίνεται να έχει κατανοήσει τις επισημάνσεις του εμπορικού κόσμου και να προωθεί την κατάργηση των ενδιάμεσων εκπτώσεων», δήλωσε ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Ρόδου, Νίκος Μπόνης.
Κι ενώ ολοκληρώθηκαν οι ενδιάμεσες χειμερινές εκπτώσεις η αγορά φαίνεται να προετοιμάζεται για τη «φρενίτιδα» της Black Friday που θα είναι στις 29 Νοεμβρίου. Ήδη κάποιες αλυσίδες διαφημίζουν pre black Friday προσφορές προσπαθώντας να προσελκύσουν το αγοραστικό κοινό.
Ο… νεότευκτος θεσμός έχει μεγάλη απήχηση στο αγοραστικό κοινό και έχει επεκταθεί πέρα από τα ηλεκτρονικά και ηλεκτρικά είδη σχεδόν σε όλη την αγορά! Η συγκεκριμένη προωθητική ενέργεια ξεκίνησε από τα καταστήματα τεχνολογίας. Τα προηγούμενα χρόνια, ράφια επιχειρήσεων που εμπορεύονται ηλεκτρονικά είδη στη Ρόδο άδειασαν σε χρόνο ρεκόρ, με αποτέλεσμα να αποφασίσουν να συμμετέχουν ολοένα περισσότερα καταστήματα.
«Δεν μπορούμε να γνωρίζουμε πόσες και ποιες επιχειρήσεις θα πάρουν μέρος στην Black Friday. Εάν κρίνουμε όμως από τα προηγούμενα χρόνια, θα υπάρχει μεγάλη συμμετοχή. Είναι ένας νέος θεσμός που έχει εξαπλωθεί σε όλη σχεδόν την αγορά», δήλωσε ο γενικός γραμματέας του ΕΣΡ, κ. Κωνσταντίνος Σπανός.

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

  • gyx owe    16.11.2019 10:39

    Μεγάλος ο ανταγωνισμός και κυρίως από τα online καταστήματα.Αν θέλεις δε και κάτι ποιοτικό ,Mayfair – Ρόδος είναι ακριβώς 4 μέρες με το courier

  • Βάσω    16.11.2019 08:49

    Μα οι τιμές που έβλεπε κάποιος στα περισσότερα καταστήματα ήταν υψηλότερες σε σχέση με αυτές που βρίσκει κάποιος πια online με μια απλή αναζήτηση. Όταν λέμε εκπτώσεις πρέπει να είναι σε θέση να συγκινήσουν τον κόσμο που έτσι κι αλλιώς στη πλειοψηφία του ακόμα περνάει δύσκολα και σκέφτεται καλά που και πόσο τελικά θα καταναλώσει.

Σχολιασμός άρθρου