Τοπικές Ειδήσεις

Η Ρόδος υποδέχθηκε χθες τους πρώτους αλλοδαπούς τουρίστες!

Ανοιξε χθες η τουριστική σεζόν στη Ρόδο με αφίξεις επτά πτήσεων τσάρτερ στο αεροδρόμιο “Διαγόρας” από το Ισραήλ, μίας πτήσης από τις Βρυξέλλες και μίας πτήσης από το Παρίσι.
Ο Δήμος Ρόδου με τη Διεύθυνση Τουρισμού επεφύλαξε θερμή υποδοχή στους επιβάτες της πρωινής πτήσης της El Al από το Ισραήλ, που ήταν οι πρώτοι επισκέπτες της φετινής σεζόν. Το καλωσόρισμα περιελάμβανε χορούς και μουσικές από τοπικούς συλλόγους, παραδοσιακά γλυκίσματα και έντυπα στην εβραϊκή γλώσσα.

«Με αισιοδοξία και χαμόγελο άνοιξε η τουριστική σεζόν στη Ρόδο. Υποδεχθήκαμε σήμερα στις 8.45 το πρωί την πρώτη πτήση τσάρτερ της El Al από το Τελ Αβίβ με 139 επιβάτες. Ο δήμος Ρόδου με τη Διεύθυνση Τουρισμού και το Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων και την Περιφέρεια, καλωσορίσαμε τους πρώτους τουρίστες. Η Ρόδος ανοίγει πρώτη την αυλαία της τουριστικής σεζόν με επτά πτήσεις από το Ισραήλ, μία από το Παρίσι και μία από το Βέλγιο. Με αίσθημα αισιοδοξίας, αναμένουμε την τόνωση της κίνησης. Το Σάββατο έχουμε τις πρώτες αφίξεις της TUI Nordisk και την Κυριακή αναμένουμε το κρουαζιερόπλοιο Mein Schiff στους επιβάτες του οποίου, επιφυλάσσουμε επίσης θερμή υποδοχή», δήλωσε ο αντιδήμαρχος Τουρισμού, Κώστας Ταρασλιάς. Σημείωσε μάλιστα ότι η πτήση της Aegean Airlines που θα προσγειωνόταν χθες στις 7 το πρωί στη Ρόδο και αναμενόταν τελικά αργά το μεσημέρι, έφθασε το βράδυ της προηγούμενης ημέρας να έχει πληρότητα 99%, ενώ αρχικά είχε 130 επιβάτες.

Αντώνης Καμπουράκης
Σε ανάρτησή του στην προσωπική του σελίδα στο Facebook, ο δήμαρχος Ρόδου Αντώνης Καμπουράκης εξέφρασε την αισιοδοξία του ότι και φέτος το νησί μας θα πρωταγωνιστήσει σε πανελλήνιο επίπεδο, πετυχαίνοντας και πάλι το ακατόρθωτο.
Η δήλωση του κ. Καμπουράκη έχει ως εξής: «Ο Δήμος Ρόδου με τον αντιδήμαρχο Τουριστικής Ανάπτυξης Κώστα Ταρασλιά καλωσόρισε σήμερα στο αεροδρόμιο “Διαγόρας” τους πρώτους τουρίστες.
Η τουριστική σεζόν ξεκίνησε, και η Ρόδος ως τουριστικός προορισμός παρέχει ασφάλεια στους επισκέπτες της. Αισιοδοξούμε, ότι και φέτος το νησί μας θα πρωταγωνιστήσει σε πανελλήνιο επίπεδο, πετυχαίνοντας το ακατόρθωτο για άλλους.
Η σκληρή δουλειά και η συνεργασία με την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου και τους κοινωνικούς εταίρους έπιασε τόπο. Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όσους συμμετείχαν στην υποδοχή της πρώτης πτήσης τσάρτερ από το Ισραήλ στο νησί μας.
Ευελπιστούμε στην επιτυχία της φετινής τουριστικής περιόδου που τόσο έχει ανάγκη η κοινωνία μας, η απασχόληση, το εισόδημα και η οικονομία του νησιού μας».

15 πτήσεις στο Νότιο Αιγαίο
Συνολικά 15 προγραμματισμένες αφίξεις διεθνών πτήσεων στα διεθνή αεροδρόμια του Νοτίου Αιγαίου πραγματοποιήθηκαν χθες Πέμπτη 13η Μαΐου, ανοίγοντας την τουριστική περίοδο του 2021. Όπως έγραψε στην προσωπική του σελίδα στο facebook, o περιφερειάρχης, Γ. Χατζημάρκος, το Νότιο Αιγαίο είναι ένας ώριμος τουριστικός προορισμός που εμπνέει εμπιστοσύνη στους επισκέπτες του και που αποδεικνύει ότι ακόμα και στα πιο δύσκολα σχεδιάζει και εφαρμόζει λύσεις για όλα τα προβλήματα.

Η ανάρτηση του περιφερειάρχη αναλυτικά: «Ξεκινήσαμε, με 15 Διεθνείς πτήσεις στο Νότιο Αιγαίο σήμερα. Καλή σεζόν!
-Εννέα διεθνείς πτήσεις σήμερα στο αεροδρόμιο της Ρόδου, 7 από Τελ Αβίβ, 1 από Παρίσι, 1 από Βρυξέλλες,
-Τρεις διεθνείς πτήσεις στη Σαντορίνη, από Γενεύη, Παρίσι και Φρανκφούρτη,
-Δύο διεθνείς πτήσεις στη Μύκονο, από Παρίσι και Ζυρίχη,
-Μία διεθνής πτήση στην Κω, από Ζυρίχη.
Ώριμος τουριστικός προορισμός, είναι αυτός που εμπνέει εμπιστοσύνη στους επισκέπτες του. Είναι αυτός που έχει αποδείξει ότι ακόμα και στα πιο δύσκολα σχεδιάζει και εφαρμόζει λύσεις για όλα τα προβλήματα.
Είναι αυτός, που στηρίζεται στην καλή και σκληρή δουλειά του υγιούς τμήματος της κοινωνίας του. Σε αυτό το κομμάτι της κοινωνίας που ευτυχώς για όλους είναι συντριπτικά μεγαλύτερο από αυτό που ψάχνει μονίμως το λάθος σε μια παγκόσμια κρίση που οδήγησε όλες τις χώρες σε παράλυση.
Προχωράμε με αυτούς που καταλαβαίνουν, θέλουν και μπορούν. Τους πολλούς δηλαδή.
Πετύχαμε να κάνουμε τουρισμό το 2020, θα πετύχουμε και το 2021».
Δράσεις προβολής της Διεύθυνσης Τουρισμού του Δήμου Ρόδου
«Συνεχίζουμε τις δράσεις προβολής. Σε συνεργασία με τον ΠΡΟΤΟΥΡ και το FVW, τον μεγαλύτερο τουριστικό εκδοτικό οργανισμό της Γερμανίας πραγματοποιήσαμε ένα webinar για τους πολιτικούς γάμους στη Ρόδο. Παρουσιάσαμε με τους ξεναγούς, τους πράκτορες και μαζί με wedding planners όλες τις τοποθεσίες, όπου μπορούν να τελούνται οι πολιτικοί γάμοι. Επίσης η Διεύθυνση Τουρισμού με τον ΕΟΤ Ιταλίας θα πραγματοποιήσει webinar για την ιταλική αγορά», δήλωσε ο κ. Ταρασλιάς σχετικά με τις δράσεις προβολής του δήμου, ενώ ανέφερε για τους εμβολιασμούς κατά του κορωνοϊού και τη λειτουργία του μεγάλου εμβολιαστικού κέντρου στη Ρόδο, τα εξής:
«Μεγάλη μας ελπίδα είναι η ασφάλεια.. Μετά από ενέργειες του Γιώργου Χατζημάρκου και του Αντώνη Καμπουράκη προχωράμε στη δημιουργία του μεγάλου εμβολιαστικού κέντρου, το οποίο πραγματικά θα μας απελευθερώσει. Διότι δεν πρέπει ποτέ να ξεχνάμε ότι ο κύριος παράγοντας για να έχουμε τουρισμό και να επιμηκυνθεί η σεζόν μέχρι το Νοέμβρη, είναι ο εμβολιασμός των εργαζόμενων στον τουριστικό κλάδο και του γενικού πληθυσμού. Στόχος μας είναι να ανοίξει ο τουρισμός με ασφάλεια για τους επισκέπτες και τους πολίτες».

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.