Με εντατικούς ρυθμούς ξεκίνησαν οι προετοιμασίες τoυ Greek Alternative Tourism & Gastronomy Workshop 2020, ενώ την ίδια ώρα διευρύνεται ο αριθμός των επιχειρήσεων που θα συμμετέχουν σε αυτό, με αποτέλεσμα 120 ημέρες πριν από την πρώτη διοργάνωση να έχουν μείνει ελάχιστες θέσεις δεδομένου του υψηλού ενδιαφέροντος που παρατηρείται.

Για πρώτη φορά, 2 εκ των δυναμικότερων κλάδων της Ελλάδας, εναλλακτικός τουρισμός και αγροδιατροφή, παρουσιάζονται σε 4 στρατηγικής σημασίας αγορές της Ευρώπης, Δανία (Κοπεγχάγη 30 Σεπτεμβρίου 2020), Γαλλία (Παρίσι 6 Οκτωβρίου 2020), Πολωνία (Βαρσοβία 15 Οκτωβρίου 2020) & Βέλγιο (Βρυξέλλες 25 Νοεμβρίου 2020). Την εκδήλωση υλοποιεί η Tourism Media & Events (tourismmedia.gr). Οι εκδηλώσεις στις οποίες συμμετέχει ο ΕΟΤ τελούν υπό την αιγίδα του υπουργείου Τουρισμού, του υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης, των κατά τόπους πρεσβειών και του Διαπολιτισμικού Ομίλου για την UNESCO.

Πρόκειται για 2 παράλληλες εκδηλώσεις που στόχο έχουν, μέσα από τη διενέργεια Β2Β συναντήσεων, την ανάδειξη του εναλλακτικού τουριστικού προϊόντος της Ελλάδας, αλλά και την ισχυροποίηση των εξαγώγιμων ελληνικών τροφίμων και ποτών.

Eπαγγελματικές εκδηλώσεις

Επισημαίνεται ότι πρόκειται για αποκλειστικά επαγγελματικές εκδηλώσεις, οι οποίες έχουν ως στόχο την ανάδειξη της Ελλάδας σε απόλυτο εναλλακτικό και γαστρονομικό προορισμό.

Υπενθυμίζεται ότι οι εκδηλώσεις για τη Δανία και τη Γαλλία ήταν προγραμματισμένες για τον Απρίλιο του 2020 αλλά λόγω της πανδημίας του Covid-19 μετατέθηκαν για το φθινόπωρο του 2020.

Συμμετέχουν από την πλευρά των ευρωπαϊκών αγορών για μεν τον εναλλακτικό τουρισμό, 75-85 τοπικοί τουριστικοί πράκτορες και tour operators της εκάστοτε αγοράς, για δε τον αγροδιατροφικό τομέα, 30-35 αγοραστές, μεταξύ των οποίων εισαγωγείς, χονδρέμποροι, retailers, foodservers και καταστήματα deli.

Ποιους αφορά

Ειδικότερα, τo Greek Αlternative & Gastronomy Workshop 2020 απευθύνεται σε τουριστικές επιχειρήσεις και δημόσιους φορείς που ενδιαφέρονται να προβάλουν τις υπηρεσίες και προϊόντα τους γύρω από τον εναλλακτικό τουρισμό.

Ταυτόχρονα απευθύνεται σε εξαγωγικές επιχειρήσεις που επιθυμούν να διεισδύσουν ή και να ισχυροποιήσουν την παρουσία τους σε καίριες αγορές της Ευρώπης.

Για την επιτυχία των εκδηλώσεων, που έχουν στόχο την επιμήκυνση της τουριστικής σεζόν της Ελλάδας όπως και την προώθηση των ελληνικών προϊόντων, ενώνουν τις δυνάμεις τους τα έμπειρα στελέχη της διοργανώτριας εταιρίας Tourism Media & Events -που εξειδικεύονται στη διοργάνωση Workshops- με επίσημους φορείς της Ελλάδας αλλά και με PR εταιρίες που διασφαλίζουν τη συμμετοχή των σημαντικότερων τουριστικών πρακτόρων της εκάστοτε τοπικής αγοράς.

Κατά την έναρξη των εκδηλώσεων θα πραγματοποιηθούν συνεντεύξεις Τύπου με εκπροσώπους μεγάλων και εξειδικευμένων τοπικών media από την εκάστοτε χώρα, επιδιώκοντας τη μέγιστη δημοσιότητα των συμμετεχόντων, ενώ των Workshops θα προηγηθούν wine και olive oil γευσιγνωσίες.

Στη συνέχεια των εκδηλώσεων οι συμμετέχοντες θα έχουν τη δυνατότητα αφενός να παρουσιάσουν σε B2B συναντήσεις τις προτάσεις τους για εναλλακτικό τουρισμό σε travel agents και tour operators, αφετέρου σε γειτνιάζοντα χώρο να προωθήσουν σε εξειδικευμένους επαγγελματίες, εισαγωγείς, χονδρέμπορους και υπεύθυνους αλυσίδων καταστημάτων τα προϊόντα τους και τις γαστρονομικές τους προτάσεις.

Οι εκδηλώσεις του Greek Αlternative Tourism & Gastronomy Workshop 2020 ολοκληρώνονται με βραδινό δείπνο με ελληνική κουζίνα, που αποτελεί το επισφράγισμα του Workshop δίνοντας τη δυνατότητα σε όλους τους παρευρισκομένους για περαιτέρω δικτύωση.

Πηγή: eleftherostypos.gr

ΧΑΡΗΣ ΝΤΙΓΡΙΝΤΑΚΗΣ

Σχολιασμός άρθρου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ