Το έχουμε γράψει και σχολιάσει κατ’ επανάληψη ότι ΔΕΗ και ΔΕΥΑΡ αποτελούν τις “δύο πληγές του Φαραώ” για το νησί και ότι αν δεν φτάσει το μαχαίρι μέχρι το κόκαλο και δεν αναζητηθούν οι υπεύθυνοι (που υπάρχουν και έχουν όνομα και διεύθυνση) το νησί θα υποφέρει στον αιώνα τον άπαντα.
Μετά την ΔΕΗ ήρθε πάλι η “σειρά” της ΔΕΥΑΡ, που θυμήθηκε τον περσινό κακό εαυτό της και επί ημέρες ολόκληρες έχει αφήσει χωρίς νερό πολλές περιοχές, με πιο μαρτυρική την περιοχή Κοσκινού και ειδικότερα τον οικισμό “Αγγελή”, δίπλα από την Μεραρχία.
Παρά το δράμα που ζούσαν και ζουν ακόμα οι κάτοικοι της περιοχής αυτής (και όχι μόνο), οι υπεύθυνοι της ΔΕΥΑΡ αγρόν αγόραζαν και αγοράζουν. Έφτασαν μάλιστα στο εξωφρενικό σημείο να κλείσουν ΟΛΟΙ τα τηλέφωνα για να μην “ζαλίζονται” από τους διαμαρτυρόμενους κατοίκους. Ούτε και έκριναν σκόπιμο να εκδώσουν μια υπεύθυνη ανακοίνωση για την ενημέρωση των καταναλωτών (κατά την παγία τακτική τους), ούτε και απαντούσαν στις εκκλήσεις των δημοσιογράφων, που επεδίωκαν να αναλάβουν “αντ’ αυτών” την ενημέρωση του κοινού.
Ευτυχώς για τον τόπο έχουν αλλάξει τα πράγματα, έχουμε μια νέα κυβέρνηση, που θα βάλει σίγουρα τάξη στη ΔΕΗ και μια νέα δημοτική αρχή, η οποία θα έχει πολλή δουλειά μπροστά της για να τιθασεύσει τα “κακώς κείμενα” στη δημοτική επιχείρηση και να κρίνει πρόσωπα και καταστάσεις.
Ο ΜΟΝΟΣ που προθυμοποιήθηκε τελικά να ενημερώσει για την κατάσταση που επικρατεί στην ευρύτερη περιοχή Κοσκινού ήταν ο κ. Αγαπητός Παλλάς, αν και δεν εμπίπτει η ευθύνη αυτή στη δική του αρμοδιότητα. (Σε ό,τι αφορά τον απερχόμενο πρόεδρο της ΔΕΥΑΡ, μια και μόνο συμβουλή: Να μάθει να σέβεται τον Τύπο και τους καταναλωτές, από τους οποίους και πληρώνεται).
Ενημερωθήκαμε λοιπόν, ότι έπαθε σοβαρή βλάβη μια αντλία έξω από την Μεραρχία και ότι έπρεπε να διακόψει την ηλεκτροδότηση η ΔΕΗ για να αποκατασταθεί αφού θα αντικαθίστατο ο κεντρικός διακόπτης.
Όλα αυτά το πρωί της Δευτέρας. Οι υπηρεσιακοί παράγοντες, ωστόσο της ΔΕΥΑΡ δεν ενημέρωσαν την ΔΕΗ ότι το πρόβλημα επείγει, με αποτέλεσμα να επιληφθεί μόλις χθες, να αποκατασταθεί η βλάβη και από το μεσημέρι να αρχίσει η γεώτρηση να στέλλει νερό στη δεξαμενή, η οποία όμως δεν μπορεί ακόμα να γεμίσει, γιατί εφοδιάζεται μόνο με 70 κυβικά νερού, αντί των απαιτούμενων 160.
Όμως το πρόβλημα δεν λύθηκε οριστικά, γιατί είναι από ΠΕΡΣΙ εκτός λειτουργίας δύο ακόμα αντλίες που είχαν τοποθετηθεί τον Αύγουστο και “περίμεναν” αναβάθμιση.
Σε ευρεία σύσκεψη που έγινε τον Νοέμβριο τέθηκε το ζήτημα της αναβάθμισης αλλά μέχρι και τώρα δεν έγινε! Αυτή είναι, δυστυχώς, η υπευθυνότητα που διακρίνει την ΔΕΥΑΡ.
Λέγεται ότι όλα αυτά θα γίνουν… προσεχώς, ενώ οι ταλαιπωρημένοι καταναλωτές βομβαρδίζονται με κάθε είδους “ειδήσεις” (!), μεταξύ των οποίων και η “άποψη” ότι το πρόβλημα θα συνεχιστεί καθ’ όλο το καλοκαίρι και ότι θα αντιμετωπιστεί με… υδροφόρες!
Ενώπιον αυτής της θλιβερής καταστάσεως και καθώς το δράμα των κατοίκων της περιοχής συνεχίζεται, η ΔΕΥΑΡ ΟΦΕΙΛΕΙ ΣΗΜΕΡΑ ΚΙΟΛΑΣ να εκδώσει υπεύθυνη ανακοίνωση και να ενημερώσει αναλυτικά τους καταναλωτές τι ακριβώς συμβαίνει και πότε θα έχουν νερό ΟΛΑ τα νοικοκυριά.
Ταυτόχρονα, όμως, οφείλει να διερευνήσει σε βάθος το όλο πρόβλημα, να αναζητήσει τους πραγματικά υπεύθυνους και να επιβάλει κυρώσεις.
Περιττό να σημειωθεί ότι η “δημοκρατική” από την περασμένη Δευτέρα, μέχρι και χθες αργά το απόγευμα, δεχόταν συνεχώς παράπονα καταναλωτών οι οποίοι μάλιστα έθεταν ευθέως και το ερώτημα «μήπως ήρθε η ώρα του εισαγγελέως, τόσο για την ΔΕΥΑΡ, όσο και για την ΔΕΗ και το αεροδρόμιο Ρόδου».

Σχολιασμός άρθρου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ