Εντονότατες συνεχίζουν να είναι οι αντιδράσεις και οι διαμαρτυρίες των καταναλωτών για «φουσκωμένους» λογαριασμούς της ΔΕΥΑΡ, αλλά «στου κουφού την πόρτα όσο θέλεις βρόντα».
Την ώρα μάλιστα που η επιχείρηση, ασκώντας πελατειακή πολιτική, εις βάρος των καλώς εννοούμενων συμφερόντων της, δεν εισπράττει εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ από τους «κατέχοντες», κάποιοι «ξύπνιοι» εκεί μέσα στέλλουν, συνεχώς και αδιαλείπτως, λογαριασμούς για ανύπαρκτες συνδέσεις και για ανύπαρκτους μετρητές.
Και το ερώτημα είναι πώς εκδίδονται αυτοί οι λογαριασμοί. Και αν αυτό δεν είναι συνειδητή απάτη, τότε τι είναι;
Εις μάτην διαμαρτύρονται φυσικά οι καταναλωτές.
Αυτό που εκπλήσσει, όμως, περισσότερο είναι ότι το αρμόδιο υπουργείο, όλως περιέργως, δεν στέλλει επιθεωρητές για να διενεργήσουν οικονομικό και διαχειριστικό έλεγχο, παρά τις εντονότατες διαμαρτυρίες και τα δημοσιεύματα.
Τώρα οι καταναλωτές ελπίζουν και προσδοκούν σε εισαγγελική επέμβαση, γιατί υπάρχει «σκαστή» περίπτωση (και μάλιστα χρόνια) παράβασης καθήκοντος, κατάχρησης εξουσίας και απιστίας κατά του Δημοσίου, με τους ανείσπρακτους λογαριασμούς εκατομμυρίων και το «κυνήγι» των οικονομικά αδυνάτων και εξαθλιωμένων.
Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση συμπολίτη μας, που ταλαιπωρείται αδίκως επί σειράν ετών και καλείται να πληρώνει λογαριασμούς επί ανύπαρκτων συνδέσεων και ανύπαρκτων μετρητών.
Η αγανάκτησή του πλέον, όπως δήλωσε, είναι ασυγκράτητη με τα «καμώματα» των κυρίων που διοικούν την επιχείρηση γι’ αυτό και ανέθεσε σε δικηγόρο την υποβολή μηνύσεων και αγωγών, ενώ το ίδιο θα πράξει και κατά του προέδρου, γιατί, όταν ζήτησε ακρόαση (καθώς ο γενικός διευθυντής τον έγραψε στα παλαιότερα των υποδημάτων του), όχι μόνο του αρνήθηκε το δικαίωμα, αλλά του συμπεριφέρθηκε σκαιότατα και τον πέταξε έξω από το γραφείο «του», σχεδόν με τις κλωτσιές, μη σεβόμενος καν την ηλικία του.
Είναι προφανές ότι ο άνθρωπος αυτός έχει υπερβεί και τα πιο ακραία όρια ανοχής και ότι δεν είναι ο πλέον κατάλληλος για την υπεύθυνη αυτή θέση.

Σχολιασμός άρθρου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ